Вітренко з Марченком марять. Парламентом

Увеличить шрифт  1 2 3
Интересное »

Вітренко вимагає не робити депутатів з «козлів» та трьох літер

У ці дні Наталя Вітренко у Вищому Адміністративному суді відчайдушно виборює собі місце в парламенті. До речі, діє досить переконливо. Головний аргумент Наталі Михайлівни, що ЦВК неправильно («хибно», «незаконно», «злочинно») визначила, які партії подолали 3%-й бар’єр, а які до нього не дотягнули. Вітренко вважає, що при розрахунку бар’єру потрібно враховувати лише голоси виборців, віддані «за» політичну силу, а «недійсні бюлетені» та «проти всіх» - рахувати окремо. ЦВК всі ці показники скидає в одну купу, і вони додають зайвих відсотків переможцям виборчих перегонів, натомість обрубують тих, хто плететься в хвості. А жертвою такого підрахунку і пала пані Вітренко. Вона переконана, що якщо рахувати «правильно», її партія подолала тривідсотковий бар’єр.

У своїх аргументах Вітренко активно використовує четверту статтю виборчого закону, де написано «що громадяни України обирають депутатів безпосередньо шляхом голосування ЗА (підкреслено автором) кандидатів у депутати, включених до виборчого списку партії». «А за логікою ЦВК, громадяни у нас вибирають кандидатів в депутати також голосуючи «проти», адже під час розподілення мандатів голоси, віддані «проти всіх», додають мандатів окремим політичним силам», - стверджує Вітренко.

До речі, коли Наталя Михайлівна це говорила, судді помітно захвилювалися й почали гортати Закон. ЦВК, звичайно, мужньо оборонявся. Його представники аргументували свою позиція не лише законом, а й логікою.

У першу чергу, посилалися на ту частину «Закону про вибори», де описаний порядок визначення, які партії подолали бар’єр. «Право на участь в розподілі депутатських мандатів набувають кандидати у депутати, включені до виборчих списків партій, що отримали три і більше відсотків голосів виборців, які взяли участь у голосуванні у загальнодержавному виборчому окрузі», - вказано в законі. Тобто немає уточнення, що враховуються лише голоси «за».

Так само не погоджувались представники ЦВК з вимогою Вітренко не враховувати під час розрахунку бар’єру недійсні бюлетені. «Якщо виборець проголосував «за» блок Вітренко, але член виборчої комісії забув розписатися, й бюлетень визнали недійсним, скажіть це голос відданий «за», чи відбулося волевиявлення?», - провокувала Вітренко член ЦВК Усенко-Чорна. Але Наталя Михайлівна стояла на своєму: «недійсні бюлетені» не можуть вибирати дійсних депутатів. «Багато з цих бюлетенів - це голосували напідпитку, або різними способами виражали протест проти виборів», - стверджував Цимбалюк, який представляє в суді інтереси Вітренко.

Якщо задуматися над його словами, справді стає смішно, що кілька депутатів у парламенті отримують свій мандат завдяки бюлетеням, де замість галочки написано «козел», або намальовано якесь неподобство, або всіх політиків відправляють в далеку подорож з еротичним ухилом. Майже в кожній виборчій дільниці зустрічаються такі бюлетені, які рахують за недійсні, а інколи й за дійсні. Зокрема, на минулих виборах був такий випадок у Києві, коли на користь Януковича порахували бюлетень з матюком навпроти його прізвища.

Ще один аргумент представників ЦВК – вони рахували так завжди. «У 98 році за такою методикою підрахунку Вітренко провела в парламент свою фракцію і не протестували проти того, як ЦВК рахує голоси. Тепер вона проти, бо дуже хочеться в парламент», - заявляє представниця ЦВК Марина Ставнійчук.

Вітренко - міністр економіки

Що не кажіть, а певна логіка в словах Вітренко є. Якщо суд задовольнить цю частину позову, за новим перерахунком вона візьме 3.05% голосів й проведе в парламент 16 депутатів. Певно, у прихильників помаранчевої коаліції задрижать коліна, якщо раптом суд прийме таке рішення. Адже зразу уявляється блакитно-червона коаліція, де Янукович - прем’єр, Вітренко - міністр економіки (адже вона 10 разів нагадала суду, що є доктором економічних наук), а Симоненко – спікер парламенту.

Однак «Обоз» усе порахував і хоче заспокоїти тих, у кого слабкі нерви. Навіть якщо Блок Вітренко прорветься в Раду, ліво-бізнесова більшість все одно не утвориться, аджепоява в парламенті нової політичної сили значно зменшить кількість мандатів у тих політичних сил, які вже пройшли в парламент. Якщо суд задовольнить позовну заяву Вітренко, її фракція у Верховній Раді буде найменшою. Вкупі з комуністами вони матимуть приблизно три десятки голосів. А у Партії регіонів кількість мандатів зменшиться до 180, або й відчутніше. Таким чином, до більшості не вистачатиме якихось 10 мандатів.

Таке відчуття, що розумники в Партії регіонів всі ці цифри акуратно підрахували на калькуляторі, і тепер їм байдуже, яке рішення прийме суд. В залі суду майже постійно чергує колишній адвокат Януковича, майбутній депутат Олена Лукаш. Але вона просто спостерігає за ходом засідання. Сто відсотків, що шалений фінансовий потенціал Регіонів в цій справі не задіяний, а, отже, є велика вірогідність того, що суд прийме неупереджене рішення.

На відміну від Регіонів, БЮТ та «Наша Україна» беруть участь в судовому процесі на стороні відповідачів, тобто ЦВК. Представник Президента в парламенті Юрій Ключковський, пояснюючи участь провладної сили в процесі, не стримався, щоб не «наїхати» на своїх сусідів по політичному спектру. «Кажуть, блок Тимошенко захищає свої вдалі результати. «Наша Україна» не задоволена результатом, тому захищає чесні та демократичні вибори», - заявив Ключковський.

Володимир Литвин не проходить до парламенту навіть за «вітренківською» системою підрахунку. Тому його політична сила, хоча й бере участь у процесі - в якості третьої особи, на стороні позивача - але вкрай пасивно. Таке відчуття, що представник Народної Партії Зарубінський приходить на засідання лише, щоб пожартувати. Найдовше він просидів в суді в суботу. Але вже в обід почав скаржитися на свою долю. «Ну що, купив вже пиво? Я тут не буду до ночі сидіти», - переконував він по телефону, напевно, колег з «МИ». А потім - лише підморгував дівчатам.

Кармазін навіть приревнував: «Я тут на ЦВК дивлюся, а ви все на дівчат». «Дивна у вас орієнтація», - підколов Зарубінський. Юрій Кармазін разом з Інною Богословською підтримують позов Вітренко. А ось блок «Не так» суд просто проігнорував.

Проте навіть без Шуфрича різношерста компанія з Вітренко, Богословської, Кармазіна подеколи перетворювала засідання на справжній цирк. Особливо «весело» бувало в перервах.

Цікаво спостерігати, як Кармазін на підвищених тонах гризеться з Ключковським, хоча вони поки що в одній парламентській фракції «Наша Україна», зате чудово знаходить мову з Наталею Вітренко. В її партії його вже вважають героєм. «Слава Кармазину, который поддерживает Наталью Витренко», - скандувала група підтримки Наталі Михайлівни, коли той вийшов на вулицю. За хвилину перед цим на всю Арсенальну площу лунало «Вставай, страна оргомная!», майоріли знамена над плакатами «Вітренко в парламент!».

Дружньо спілкувалися вони й на судових засіданнях. «Наташа, пройдеш в парламент - будеш Ківалова повертати в ЦВК? Він порівняно з Давидовичем - хлопчик», - питав Кармазин. «Те, що Ківалов - хлопчик, я підтверджую на 100 %», - хвалилася Кармазину Вітренко. Марченко закивав. Вірний друг підтримував свою соратницю в усіх питаннях. А з тими, хто з Вітренко не погоджувався, вів себе агресивно. Коли Наталії Михайлівні задавали гострі запитання, він починав «ричати». До кулаків, щоправда, не доходило. А ще Марченко махав на суді фальшивою стодоларовою купюрою, яка постійно лежала перед ним на столі. Певно, в його уяві вона символізувала або фальшиві протоколи виборів, або продажність судів, або й пробудження природи після зимової сплячки…

Вся ця компанія «невдах» дружньо насідала на представника «Нашої України» Юрія Ключковського, хоча результат «НУ» також вдалим не назовеш. Найбільше його допікав Кармазін. «Ганьба! Набрали 14 відсотків, з яких чотири - це тюрми». «От-от, - піддакував йому Марченко. - Це тому в них й гасло було: «бандитам тюрми». Посадили побільше, щоб ті за помаранчевих проголосували. Це така нова технологія».

Тут у розмову втрутилася й Богословська. З фальшивою посмішкою вона промовила: «Я тобі Юра можу показати протоколи дільниць, де Тимошенко у вас вкрала голоси, але ви навіть не оскаржили». Ключковський десь намагався заперечувати, а потім здавався під натиском «ворогів», й лише широко посміхався у відповідь.

Кармазін пообіцяв не їсти протоколи

На наступних засіданнях суд буде розглядати позов блоків Вітренко, «Віче», Кармазіна у частині фальсифікації результатів виборів. Позивачі вимагають визнати протокол про підсумки голосування таким, що не відповідає волевиявленню та викривляє результати. Суд вже задовольнив клопотання Юрія Кармазіна надати суду оригінали уточнених протоколів окружних комісій. «Давайте нам уточнені протоколи, ми їх не з’їмо. Так само ви не встигнете їх з’їсти, тож і не пробуйте», - звертався він до присутніх членів ЦВК. Позивачі впевнені, що дані в цих протоколах будуть розбіжні з наявними в них протоколами й будуть очевидні фальсифікації.

Члени ЦВК були проти задоволення клопотання Кармазіна, аргументуючи це тим, що час оскарження протоколів дільничних та окружних протоколів давно минув. «Певно, представниками Вітренко винайдена «машина часу», - зауважив член ЦВК Андрій Магера.

Як бачимо, позивачі дуже ретельно поставилися до справи свого життя, тож коли суд розгляне справу і винесе рішення – сьогодні ніхто не прогнозує. Одні учасники процесу говорять про кінець тижня, інші – про середину наступного. Позивачі звинувачують у затягнені судового процесу відповідачів, мовляв, протилежну сторону представляють 6 членів ЦВК, два представники «Нашої України» і один – БЮТу. Кожному доводиться давати слово, і це затягує розгляд. Хоча «Обоз» може засвідчити – якщо когось і можна звинуватити в спробі затягування суду, то саме позивачів. Зокрема, на початку судового розгляду Вітренко подала клопотання, щоб дозволити пряму трансляцію. Суд радився годину, хоча позивачі чудово знали, що жодна телекомпанія не замовила супутник, і що прямої трансляції не буде. А після винесення позитивного рішення позивачі попросили надати їм ще час, щоб телеканали вирішили технічні проблеми. Після цього ще година вилетіла в трубу. Висновки робіть самі.
19 апреля 13:17
:   Средняя оценка: Голосов: 0
РаспечататьОтправить другу
Комментировать
Комментировать
Читать правила
Читать правила
Имя*  
Ваш комментарий* 
 
Комментарии: 26    показать все | позитивные
20.04.2006 16:36:03
 
ст. 88 п.20 Закона. Дільнична виборча комісія зобов'язана при підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці перевірити, чи дорівнює кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці, сумі кількостей недійсних виборчих бюлетенів, виборчих бюлетенів з голосами виборців, поданими за кандидатів у депутати, включених до виборчого списку кожної партії (блоку), та виборчих бюлетенів з голосами виборців, які не підтримали кандидатів у депутати від жодної партії (блоку).
Вот и ответ на все вопросы. Сумма избирателей, которые приняли участие в выборах = сумма недействительных бюллетеней + сумма тех, кто проголосовал "за" кого-либо + сумма тех, кто проголосовал против всех. Есть вопросы? У меня лично нет
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
20.04.2006 16:29:23
 
законы вообще надо трактовать системно (в тесной взаимосвязи всех норм внутри закона, а так же иных норм законодательства). А выдурнуть из нормы словосочетание и на его основании что-то доказывать - это есть подтверждение того, что человек пытается за уши притянуть то, чего нет
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
20.04.2006 16:27:15
 
NoName
А теперь вопрос - что подразумевается под "голосів виборців"??? Зачем стоит слово "голосів"???
Я цитировал.
Только читать надо до конца. Там написано "що набрали не менше 3% голосів виборців, що взяли участь у голосуванні".
Голоса относятся к 3-м процентам, они действительно могут быть только за ту или иную партию. Но проценты-то считаются от всех тех, кто принял участие в голосовании? И потом, что значит недействительный бюллетень - все-ровно, что человек не пришел. Как жеж он не пришел, если таки пришел? И таким образом выявил свое отношение к тому блядству, которое творится в этой стране? Если бы графу "против всех" заменили на "чтоб вы все сдохли, твари" за нее проголосовало бы больше чем за ПРУ
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Сергій
20.04.2006 16:05:43
 
На жаль, закони пишуть такі ж люди, як і ми (а іноді, навіть гірші ;). Неможливо передбачити всі можливі нюанси, тому розумно рахувати так, як робиться вже не один рік. Не треба створювати прецеденти, а то "дуже розумні" почнуть оскаржувати позаминулі вибори.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
NoName
20.04.2006 14:19:11
 
1. Мне интересно знать трактует ли хоть как-то закон термин "ГОЛОСИВ виборців"
2. Закон вообще-то должен быть построен так, чтобы обеспечить точный подсчет голосов, а бороться с фальсификациями - должны другие органы.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Сергій
20.04.2006 12:45:16
 
"...що взяли участь у голосуванні"
ті, хто зіпсував бюлетені також приймали участь в голосуванні - в усякому разі, вони прийшли на дільниці та взяли бюллетені.
Якщо недійсні бюллетені не враховувати, це може стати реальною можливістю фальсифікацій. Типа "не той кандидат - зіпсував бюлетень".
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
NoName
20.04.2006 11:54:38
 
Вот тут цитировали:
"ст. 1 п. 4 4. У розподілі мандатів депутатів беруть участь партії (блоки), виборчі списки яких за підсумками голосування на виборах депутатів набрали не менше трьох відсотків голосів виборців, що взяли участь у голосуванні."

А теперь вопрос - что подразумевается под "голосів виборців"??? Зачем стоит слово "голосів"???
Голос избирателя может быть или ЗА или ПРОТИВ, но никак не НЕДЕЙСТВИТЕЛЬНЫМ.
Поэтому недействительные бюллетени не должны учитываться при подсчете - это равносильно что человек вообще не пришел голосовать.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
20.04.2006 7:00:40
 
С умной ли? Ой, сомневаюсь. Там четко психиатрическая клиника просматривается:-)
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Звездочет
20.04.2006 1:15:27
 
Мы их душили ..душили...
А они на суд решили .
Коль так пойдет,не ровен час,
Сметут в девятом, братцы, нас.
И Вас , о други голубые,
и Вас с оранжевой косой...
И будут стоить Мир простые
ребята с умной головой .

не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Проффесор
20.04.2006 0:56:22
 
Да здравствуют Шариковы!!!!
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
19.04.2006 20:50:22
 
Противно...
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Читатель
19.04.2006 15:25:21
 
(SEWA) от 19.04.06 13:37.
Не перестаю Вами восхищаться, браво.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
imho
19.04.2006 14:30:19
 

Украинские дети Жириновского в суде.

Интересно, кто оплатит судебные издержки?
не согласен согласен    Рейтинг: 6
 
Владимир Донецкий
19.04.2006 14:17:36
 
В п.п. 7...15 ст. 88 Закона "Про вибори ..." довольно четко растолковано понятие "кількість виборців, які взяли участь у голосуванні".
Дай таким докторам, как прогрессивный социалист Витренко, власть, они быстро покажут, что учитывать нужно только голоса "за" их власть.
Это успешно делали даже необремененные учеными степенями, такие простые социалисты, как Ленин, Сталин, ... Лукашенко.
не согласен согласен    Рейтинг: 11
 
19.04.2006 13:40:45
 
SEWA, а на счет злобы - это про вас. Как поджелудочная? Не беспокоит?
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
SEWA
19.04.2006 13:37:07
 
+...Пока нация не объеденится -ничего путнего не получится...+

Т.е. вы хотели сказать: "Пока нация не объеденится вокруг бандитско-ахметовской антипатриотичной ПРУ - ничего путнего не получится."
Так я вам скажу, что таки в вашем варианте действительно получится что-то путнее. А именно путнее (от слова Путин) говно, политое сверху кровью, которое так любят кушать избиратели ПРУ.
не согласен согласен    Рейтинг: 11
 
SEWA
19.04.2006 13:32:03
 
Кармазин себя опустил ниже унитаза, когда с Богословской ездил спасать от народа собственность Пини. Вот уже урод-перерожденец-хамелеон...
(Кармазун)

Люди, как принято говорить, в возрасте из Одессы этого фрукта давно знают. Особенно те, кто знал его по службе и делах в "правоохранительных" органах. Так что никуда он не перерождался. Он еще хуже, чем вы его видите в телевизоре.
не согласен согласен    Рейтинг: 6
 
19.04.2006 13:22:59
 
Нет, уважаемая (ый) Око.
Это еще не клоуны, это так ребята на разогреве работают. Главные клоуны клепают "коалицию". Вот там-то мы повеселимся. А еще больше веселья будет осенью, когда прийжет время собирать камни. Пока нация не объеденится -ничего путнего не получится. Хватит вымещать злобу, показывать свои неуемные амбиции, прятать рученки измазанные в дерьме, пора приниматься за дело.
А данный суд лишь покажет появился ли закон на Украине или все решается за деньги.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Око
19.04.2006 13:15:29
 
Жаль, что цирк уедет, а клоуны останутся (за бортом). Теперь Богословская, Витренко,Кармазин объединятся и на следующие выборы, флаг им в руки.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Око
19.04.2006 13:13:53
 
Жаль, что цирк уедет, а клоуны останутся (за бортом). Теперь Богословская, Витренко,Кармазин объединятся и на следующие выборы, флаг им в руки.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Кармазун
19.04.2006 13:04:35
 
Кармазин себя опустил ниже унитаза, когда с Богословской ездил спасать от народа собственность Пини. Вот уже урод-перерожденец-хамелеон...
не согласен согласен    Рейтинг: 7
 
19.04.2006 12:48:32
 
Аргументация просто супер. ст. 4 "Пряме виборче право": Вибори депутатів є прямими.
Громадяни України обирають депутатів безпосередньо шляхом голосування за кандидатів у депутати, включених до виборчого списку партії. Имеется в виду, что избирательное право может быть и непрямым (выборы Президента США), когда граждане голосуют не за кандидатов, а за выборщиков, т.е.лиц, которые будут голосовать от их имени. Ни в одном месте закона не говорится о том, результаты голосования определяются по количеству тех, кто проголосовал за какую-то из партий.
Забыли про ст. 1 п. 4 4. У розподілі мандатів депутатів беруть участь партії (блоки), виборчі списки яких за підсумками голосування на виборах депутатів набрали не менше трьох відсотків голосів виборців, що взяли участь у голосуванні.
В голосовании приняли участие и те, кто был против Витренко и те, кто написал против ее имени слово из 3-х букв с эротическим контекстом. Поэтому 100% - это все, кто принял участие в голосовании, т.е. получил бюллетень и бросил его в урну.
не согласен согласен    Рейтинг: 11
 
Прохожий
19.04.2006 12:39:11
 
Следователю:
Т.е фраза "У ці дні Наталя Вітренко у Вищому міністративному суді відчайдушно виборює собі місце в парламенті." говорит о неадекватности последней?
---
"Ще один аргумент представників ЦВК – вони рахували так завжди. «У 98 році за такою методикою підрахунку Вітренко провела в парламент свою фракцію і не протестували проти того, як ЦВК рахує голоси. Тепер вона проти, бо дуже хочеться в парламент», - заявляє представниця ЦВК Марина Ставнійчук."
Тоже не могу понять - при чем здесь 98-й год? Давайте тогда вспоминать Запорожскую сечь ;););)

Если у гражданина есть подозрения в нарушении относительно него закона он имеет полное право обратиться в суд, где и будет решаться дело, а не газетных разворотах и т.п.
Давайте дождемся решения суда (ведь только суд имеет право расставить все по своим местам, а не какая-то там Татьяна Чорновил), а то складывается такое впечатление, что решение уже проплачено и оранжевые просто играют в демократию.;););)
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
следователь
19.04.2006 12:19:17
 
читал. никаких обвинений не нашел. никто никого преступником не называл. А о неадекватности Витренко, Марченко и Кармазина давно легенды ходят. Таким как раз место в Раде - интересы прохожих защищать.
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
lsa
19.04.2006 12:16:19
 
Неужели в зале нет ни одного математика? Судебном, я имею в виду. Естественно, Витренко не права. Если в протоколе, отражающем результаты выборов (официально утвержденном БЛАНКЕ протокола) есть графы "к-во проголосовавших против" и "ПРОЦЕНТ проголосовавших против", аналогично об испорченных бюлетеням, то в чем вопрос? Как Витренко предлагает считать ЭТИ проценты? все, принявшие участие в голосовании - 100%. Тогда проценты математически точно (и логично) распределяются между кандидатами, ни за кого и испорченными. Если за 100% принять только бюллетени "ЗА", в итоге у нас получится 110% принявших участие в голосовании. Бред, и никто этого сказать внятно не может.
не согласен согласен    Рейтинг: 12
 

Первые 25 комментариев
 Следующие 25 комментариев »
Комментировать
Комментировать
Читайте
Обновлено: 07 октября 12:02
Жёлтые

Интернет магазин згрузка...
bigmir)net TOP 100
TOP.proext.com

Rambler's Top100
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на сайт обязательна. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.
© 2008 Интернет-холдинг «ОБОЗ.ua». Все права защищены.