Наши проекты
свернуть

«НУ» вибирає між Тимошенко і перевиборами

Учора на політраді «Наша Україна» таки визначилась «за» помаранчеву коаліцію, тобто з БЮТ та Соцпартією. Проте журналістів, які сподівалися на конкретні рішення і чіткі заяви, чекало розчарування. Голова Ради Партії Роман Безсмертний на прес-конференції, присвяченій підсумкам політради, виголошував давно знайомі фрази, від яких вже по-справжньому нудить.


«Петрович» не назвав ані можливих кандидатур на посаду прем’єра, ані вірогідного спікера. Натомість він довго говорив, що треба спочатку виробити програму, регламент, стратегію, відповідальність членів коаліції, а потім виробити систему розподілу посад. «Створення коаліції - це не процес працевлаштування одного чи іншого політика. Для нас важливий поступальний процес руху, щоб народ побачив, хто лукавить, а хто - ні», - заявив Безсмертний.


Звичайно, все, що говорить Роман Петрович, - правильне. Проте абсолютно не життєздатне в реальній політичній ситуації. Адже на політраді «Нашої України» не було прийнято головного рішення: сила, яка перемогла на виборах, отримує в коаліції посаду прем’єр-міністра. Зрозуміло, що йдеться про принципову умову Юлії Тимошенко. Лише за виконання цієї вимоги стало б зрозуміло, що коаліція відбулася. В «Нашій Україні» прекрасно розуміють, що Юлія Володимирівна просто не може відмовитися від ідеї, з якою пройшла всю виборчу кампанію. Інакше їй краще піти в опозицію.


До речі, Безсмертний признався, що на політраді була маса виступів проти кандидатури Юлії Володимирівни на посаду глави уряду. Тобто, нинішнє рішення політради «НУ» - це як гумка, яку можна пожувати-пожувати, виплюнути в інформаційний простір і забути назавжди. Політрада «НУ» не стала кроком, який наближає помаранчеві сили до коаліції. Зате вона виконала пожежну функцію для «Нашої України». Адже досі всі чекали остаточного рішення від політради. Тепер, ухвалену резолюцію використовуватимуть наче вогнегасник, щоб загасити полум’я обвинувачень Юлії Володимирівни на адресу «Нашої України».


По-перше, тепер уже ЮВТ можна звинувачувати з затягуванні коаліції, мовляв, Тимошенко думає лише про посаду. По-друге, тепер лідеру БЮТ буде важко експлуатувати тему, що «НУ» веде переговори про коаліцію з Регіонами.


Тема Партії регіонів, за словами Безсмертного, навіть не обговорювалась на політраді. Він розповів, що ПР зараз веде активні переговори про створення опозиційної коаліції. «У нас є опозиція українська, є опозиція 5-ї колони, яка діє проти української державності. Регіони вибирають, яку позицію зайняти», - повідомив Безсмертний. Можливу коаліцію «НУ» з Януковичем Безсмертний заперечує категорично. «Для нас окремі положення програми ПР є неприйнятними. Наприклад, перехід на федеративний устрій, двомовність, зміни геополітичного вектора, відмова від інтегрування з Північно-Атлантичним альянсом», - пояснив Безсмертний.


До речі, дуже схожі розбіжності у «НУ» існують і з соцпартією, однак тут Безсмертний не бачить проблем. «Треба, щоб сторони сіли за стіл переговорів, склали спільну програму й протокол розбіжностей. Вже сьогодні очевидно: соціалісти не сприймають темпи «Нашої України» вступу до НАТО. Треба комусь поступатися. Найголовніше, що перед тим, як ділити портфелі, ми повинні зрозуміти, чи зможемо щось спільне зробити», - зазначає Безсмертний.


Так само «НУ» планує діяти в питанні змін до Конституції. «У нас є свої «наробки». Це законопроект, який передбачає внесення змін до більшості статей Конституції. У соціалістів та Тимошенко своє бачення. Це треба звести в єдину таблицю, щось, можливо, відтермінувати. Одне ми мусимо пам’ятати: остаточний вердикт у цьому процесі належить виносити Президенту. Процес внесення змін до Конституції й процес створення коаліції не може здійснюватися без Президента. Дуже важливо, щоб Ющенко став лідером коаліції», - заявив Безсмертний.


Ще одним прикладом серйозних розходжень з соцпартією Роман Петрович назвав аграрну реформу, в якій «НУ» - за приватну власність на землю, а соціалісти - категорично проти.

Натомість конкретних прикладів розбіжностей з Блоком Тимошенко Безсмертний не назвав: напевно, вона одна - посада прем’єра. Можна прогнозувати, що «Наша Україна» заради компромісу готова поступатися програмовими засадами: вступом до НАТО, землею, Конституцією, але тільки не кріслом голови уряду.


До речі, на питання, яким чином буде відбуватися «кастинг» на посаду голови уряду, за ким буде останнє слово, Безсмертний щиро зізнався, що цього ще ніхто не знає: «Над цим ми будемо працювати після опрацювання програмних засад коаліції. Може, це буде зроблено на основі відсотків, отриманих на виборах, чи то на основі оцінки ваги посади, чи повернемось до принципів меморандуму», - розмірковував Безсмертний.


Одне він говорив твердо й напевно: «Ми на правильному шляху й пройдемо цією дорогою до кінця. Навіть якщо трапляться рифи». Однак з такими темпами, які обрали нашоукраїнці, важко уявити, що процес матиме результат.


Показово, що на пряме запитання Безсмертному, в який конкретно день або хоча тиждень народиться коаліція, той почав знову «жувати гумку». Говорив, що спочатку треба дочекатися офіційних результатів виборів, а далі є ще 90 днів, протягом яких можна мусолити питання прем'єра. Якщо ж за цей час воно не визріє – країну чекають перевибори.


Здається, перевибори Безсмертний згадав не випадково. Схоже, «НУ» нині вибирає не між прем’єром Тимошенко й прем’єром Януковичем, а між прем’єром Тимошенко й перевиборами. Останнє нібито виглядає доволі привабливо як для партії влади, яка посіла третє місце на виборах. Але ж усіх терзають сумніви стосовно наступного результату пропрезидентських сил, який навряд чи буде кращим. Проте такий варіант цікавий «Нашій Україні» хоча б тому, що в такому випадку ще мінімум півроку в Кабміні буде засідати уряд Єханурова, а не Тимошенко. Про це, зокрема, розповів Безсмертний, відповідаючи на запитання, хто буде керувати державою, якщо процес підписання коаліції затягнеться.

Читайте по теме:

Тимошенко ніхто не ризикнув відмовляти від прем’єрства

06 апреля 15:39
:   Средняя оценка: Голосов: 0
Распечатать Отправить другу
Комментировать  "«НУ» вибирає між Тимошенко і перевиборами"
Комментировать  "«НУ» вибирає між Тимошенко і перевиборами"
Читать правила
Читать правила
Имя*  
Ваш комментарий* 
 
Комментарии: 42    показать все | позитивные
Поттер
09.04.2006 1:03:08
 
То Фёдор
Назовите, более честных пожалуста. Может это Янукович или Ющенко, а может быть Симоненко или Витренко .....?
Предложите, кандидатуры для сравнения.
Рейтинг : согласен  0
не согласен  0
 
гкн
07.04.2006 18:01:25
 
Куда поедет автобус если
1. Водитель забыл о своем предназначении
2. желающие порулить (ЖП)пытаются приделать новый руль.
3.Пассажиры (которые не успели выпрыгнуть) хотят ехать но в разные стороны
4.ЖП принимают подарки от пассажиров за возможность выбора направления
5.ЖП по ходу действия начинают распродавать запчасти от автобуса
6.ЖП пытаются приделать рули по всему периметру и даже сзади
Рейтинг : согласен  1
не согласен  0
 
Ро
07.04.2006 16:54:44
 
(МАК)"Нет, НУ обнаглела до предела..."
А ведут они себя так потому что большую роль играют в творении коалиции"
-Именно. Те кто победили, на самом деле - проиграли. А за НУ -последне слово.
Рейтинг : согласен  0
не согласен  0
 
Фёдор
07.04.2006 16:51:57
 
(Поттер)"Объясните, чем политик, лицемерно скрывающий свои амбиции, лучше того, который открыто и честно, говорит об этом?"
Личность о которой Вы амбициозна, но далеко не чесная.
Рейтинг : согласен  0
не согласен  0
 
Тети
07.04.2006 15:15:16
 
Основной вопрос будущей коалиции это принципы работы, а не дележка кресел.
Вот бы еще это объяснить Юле, а то все никак не доходит.
Рейтинг : согласен  0
не согласен  0
 
Смайл
07.04.2006 14:55:13
 
"Безсмертний зізнався, що не знає, як погоджувати кандидатуру прем’єра. Ясно лише, що це – не Янукович."
Хоть это радует...

Рейтинг : согласен  0
не согласен  0
 
Jarod
07.04.2006 14:52:56
 
(Nataly_d)
Не верю я что ею движет только благие побуждения...
Рейтинг : согласен  0
не согласен  0
 
МАК
07.04.2006 14:49:20
 
"Нет, НУ обнаглела до предела..."
А ведут они себя так потому что большую роль играют в творении коалиции
Рейтинг : согласен  1
не согласен  0
 
gloom
07.04.2006 14:45:31
 
"Нет, НУ обнаглела до предела. Аутсайдеры !!! А ведут себя, вроде больше всех набрали. ОТСТОЙ!!! Пора подумать об импичменте !!!"
Глупо - НУ и президент это не одно и то же... -1...
Рейтинг : согласен  1
не согласен  0
 
МАК
07.04.2006 14:42:20
 
ИМХО, согласен с вами, нужно сначала установить курс по которому идти будут, а уж потом места делить
Рейтинг : согласен  1
не согласен  0
 
2 Олег
07.04.2006 14:00:08
 
:-)
Рейтинг : согласен  0
не согласен  0
 
shadow
07.04.2006 13:42:03
 
У Романа Петровича словесный понос при полной самостоятельной непроходимости в парламент.
Рейтинг : согласен  1
не согласен  0
 
ИМХО
07.04.2006 12:20:59
 
Ввязаться в драку, а там посмотрим - это типичное поведение Юли. Именно за это она мне не нравится. Нужно четко расписать вопросы которые будут решаться в Раде. Вопросы по которым взгляды совпадают, по которым возможны компромися и те которые не ращатся каолицией. Тогда можно приступать к работе и решить две группы вопросов, затем можно сделать перевыборы. Если не определить сейчас этот перечень, а после тыкать на друг друга пальцами, то нахрен такая коалиция и такой парламент.
Рейтинг : согласен  1
не согласен  0
 
фрося
07.04.2006 11:28:09
 
Младший лилипут не договорился со старшим,но мнит из себя Гулливера!!! Смешно, блин...
С удовольствием бы опять посмотрела дебаты кандидатов на гаранта.
Рейтинг : согласен  0
не согласен  0
 
Олег
07.04.2006 9:33:24
 
Жителю "Хрещатика" или Крещатика.
Скажика житель на какой улице находится театр украинской драммы и чье он имя носит. Подсказываю, имя Анны Ахметовой здесь не катит.
Рейтинг : согласен  0
не согласен  0
 
Житель Хрещатика
07.04.2006 8:35:17
 
Последнему анониму.

Думать надо было раньше, в 2004 году, когда ты и тебе подобные глотки рвали на майдане, водку жрали в палатках, да обссыкали близлежащие подъезды. Если б знали как меня тогда достала ваша революция.
Рейтинг : согласен  5
не согласен  2
 
07.04.2006 7:03:26
 
Нет, НУ обнаглела до предела. Аутсайдеры !!! А ведут себя, вроде больше всех набрали. ОТСТОЙ!!! Пора подумать об импичменте !!!
Рейтинг : согласен  9
не согласен  0
 
Антон
06.04.2006 22:00:58
 
НУ с каждым днем все яснее демонстрирует полную интеллектуальную и политическую импотенцию. Всех достали своим дебилизмом...
Рейтинг : согласен  7
не согласен  0
 
Антон
06.04.2006 21:56:12
 
НСНУ с каждым днем все яснее демонстрирует свой дебилизм и полную интеллектуальную и политическую импотенцию. Это уже начинае раздражать всех...
Рейтинг : согласен  4
не согласен  0
 
Поттер
06.04.2006 21:55:55
 
ТО Не SEWA и прочие...
Перечислите известных политиков, которые не стремятся к власти.
--------------------------
Объясните, чем политик, лицемерно скрывающий свои амбиции, лучше того, который открыто и честно, говорит об этом?
Рейтинг : согласен  3
не согласен  0
 
Nataly_d
06.04.2006 21:35:22
 
Дело не только в том, что политик должен быть амбициозным. Цели, для которых разным людям нужна власть, тоже разные. Пороху, Ахметову - для того, чтобы делать деньги, на страну -начхать (очень мягко выражаясь). Юле - чтобы сделать страну процветающей. Поэтому я за Юлю.
Рейтинг : согласен  9
не согласен  0
 
Не SEWA
06.04.2006 21:02:03
 
А давайте поцелуем Тимошенко в ... за её неуёмное стремление к власти.
Рейтинг : согласен  0
не согласен  0
 
неЮлин сторонник
06.04.2006 20:51:11
 
SEWA, в продолжение нужно сказать, что политик, который не ставит перед собой такие цели или идиот, или просто демагог и лицемер
Рейтинг : согласен  0
не согласен  0
 
SEWA
06.04.2006 19:03:57
 
Чесслово, надоело уже читать идиотизмы про особую любовь Тимошенко к власти и особые амбиции. Любой, подчеркиваю ЛЮБОЙ политик просто обязан быть амбициозным и стремиться к власти. Если он этого не делает, то он политический импотент. Тимошенко только тем и отличается от остальных, что открыто о своих амбициях говорит. А остальные занимаются привычным делом - интриганством по саунам, ресторанам да предбанникам в туалетах - но думают о том же, что и она.
Рейтинг : согласен  7
не согласен  0
 
Nataly_d
06.04.2006 18:45:30
 
Попробую еще раз. Факты таковы: у Юли 1-ое место в 14 регионах, 2-ое в 9 (!), включая Кировоград, Харьков, Днепропетровск, Запорожье. И только в 4 - ниже 2-ого (Крым, Севастополь, Донецк и Луганск). Такого результата нет ни у кого, в том числе и в смысле объединения "схид-захид". Так какое же право имеет Ющенко так цинично пренебрегать выбором народа! Того самого народа, который сделал его президентом, и перед которым он в неоплатном долгу. Где его пресловутая моральность, о которой он постоянно твердил, непрерывно поучая других? Где, наконец, его элементарное следование заповедям, ведь он постоянно подчеркивает свою религиозность. Все помнят, как он с женой ползал на коленях в Софиевском соборе перед инаугурацией. Я намеренно не говорю об элементарном прагматизме - это явно не его парафия. Но он демонстрируеи свою несостоятельность буквально во всем, к чему ни прикасается.
Рейтинг : согласен  13
не согласен  0
 
Вопрос
06.04.2006 18:17:40
 
НУ на свалку истории - и Ющенко не забудьте прихватить.
Достали уже своим соплежуйством.
Нужны реформы - быстрые и дерзкие - почти во всех областях деятельности.
НУ уже в который раз доказывает, что на это она не способна!!!
Это факт!
Рейтинг : согласен  10
не согласен  0
 
Димон
06.04.2006 17:36:39
 
что-то глюкнуло...
БЮТ получит больше 30%...
Рейтинг : согласен  8
не согласен  0
 
Димон
06.04.2006 17:20:03
 
На перевыборах НУ получит 3-5% голосов,ПР30%.
Рейтинг : согласен  6
не согласен  1
 
Олег
06.04.2006 17:12:20
 
К сожалению приходится признать неоспоримое - НУ быстро и уверенно скатывается к самоуничтожению, а ВАЮ этого не способен осознать. Сегодня все варианты, кроме дем. коалиционного на основе соотношения результатов выборов, для НУ проиграшные. Но на этот вариант у ВАЮ не хватает ни сил, ни мудрости идти. Лидерство, властность, болезненная гордость, зависимость от финдоноров затмили остатки разума. Нужны последовательность, решительность, а этого у ВАЮ нет и никогда, возможно, уже не будет. Диктовать условия в любой коалиции НУ - смешно. Зачем тогда все эти выборы. Получается ВАЮ легче положить на выборы, чем на Пороха и Ко. Перевыборы для НУ - крах, альянс с ПР - повторение опыта Ельцина. Надежда на КС - бред. Перспектива!?
Рейтинг : согласен  9
не согласен  0
 
Александер
06.04.2006 16:56:32
 
Ну хорошо. Допустим, что будут перевыборы. Какие партии будут в них принимать участие? Неужели опять будут метровые бюллетени, очереди, подсчет-пересчет сутками? ФАРС!
Рейтинг : согласен  1
не согласен  0
 
Nataly_d
06.04.2006 16:52:57
 
Похоже, и обоз вырождается. Не пропускают самые невинные и очевидные вещи. В общем, несемся к СВОБОДЕ на всех парах!
Рейтинг : согласен  2
не согласен  1
 
Малюк
06.04.2006 16:31:05
 
«Ми на правильному шляху й пройдемо цією дорогою до кінця. Навіть якщо трапляться рифи».
-----------------------------
А Вы друзья, как ни садитесь,
все в музыканты не годитесь....
Рейтинг : согласен  3
не согласен  0
 
Grom
06.04.2006 16:30:23
 
to (Типуля)
Краще чесно під час виборів задекларувати кандидатуру прем'єра, ніж потім висувати темну конячку.
І чому, власне, ті хто програв вибори мають визначати кандидатуру прем'єра?
Рейтинг : согласен  5
не согласен  0
 
Grom
06.04.2006 16:26:08
 
to (Типуля)
"Не делает из выборов в ВР выборы народного Премьера. Тем более, что это не правда."

Чому ж неправда? Коаліція, яка буде сформована в результаті парламентських виборів, визначає прем'єра. Можливо формально це не називається виборами прем'єра, але фактично це так і є.
Рейтинг : согласен  3
не согласен  0
 
НУ
06.04.2006 16:16:57
 
Alex
Культурный уровень уважаемых оппонентов оставляет желать лучшего.
Бютики, учитесь сдерживать поток гнева!!!!!!!!
Рейтинг : согласен  2
не согласен  0
 
Тети
06.04.2006 16:11:15
 
Схоже, «НУ» нині вибирає не між прем’єром Тимошенко й прем’єром Януковичем, а між прем’єром Тимошенко й перевиборами.

Только из-за одной такой фразы автор спалил себя с потрохами.
Кто заказал статью? Юля, конечно Юля.
Рейтинг : согласен  4
не согласен  2
 
Типуля
06.04.2006 16:06:35
 
Grom
Может Ехануров и думает, но вслух об этом не кричит.
Не делает из выборов в ВР выборы народного Премьера. Тем более, что это не правда.
Рейтинг : согласен  6
не согласен  3
 
XXL
06.04.2006 16:03:45
 
Процес внесення змін до Конституції й процес створення коаліції не може здійснюватися без Президента. Дуже важливо, щоб Ющенко став лідером коаліції
*******************
Сто процентов.
Если не Ющенко, то кто же?!
Рейтинг : согласен  4
не согласен  1
 
Grom
06.04.2006 15:59:43
 
to (Типуля)
«Тимошенко думає лише про посаду!»

Єхаров теж, але йому чомусь можна, а їй - ні.
Рейтинг : согласен  7
не согласен  1
 
Типуля
06.04.2006 15:57:55
 
«Тимошенко думає лише про посаду!»
/
А что, не так.
Только про должность и думает.
Рейтинг : согласен  7
не согласен  2
 
Alex
06.04.2006 15:56:57
 
Кроме как пида..ми не назвать! Власть боятся потерять. Волки позорные!
Рейтинг : согласен  4
не согласен  0
 
Grom
06.04.2006 15:55:01
 
НУ обирає перевибори, на яких нашкребе 3 відсотки (якщо повезе)!
Рейтинг : согласен  20
не согласен  1
 
Комментировать  "«НУ» вибирає між Тимошенко і перевиборами"
Комментировать  "«НУ» вибирає між Тимошенко і перевиборами"
Обновлено: 15 марта 12:14
Загрузка...
Cache Last Data: 15.03.2010 12:20:31



На
Истинное лицо Тимошенко. Посвящается Павлу Глобе
Пандора переможе!



Поставь к себе нашу кнопку:
Ежеминутная онлайн-газета Обозреватель

Последние новости Украины

bigmir)net TOP 100
При любом использовании материалов и новостей сайта гиперссылка на Обозреватель обязательна. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов и новостей не несет.
© 2009 Интернет-холдинг «ОБОЗ.ua». Все права защищены.