Як світу відгукнеться Кана Галілейська

Увеличить шрифт  1 2 3
Интересное »

Думав, що мене вже ніколи не торкнеться відома російська приказка «от тюрьмы и от сумы не зарекайся». Дійсно, отримуючи абсолютно бузувірську депутатську пенсію, можу не думати про проблеми матеріальні. Більше того, є можливість допомогти іншим і якось пригасити наслідки того золотого дощу, що впав на мене під старість.

А ось щодо тюрми, то ніколи не чекав, що мене торкнеться ця сторона життя людського. Дисидентом таким, щоб щось підписувати за радянських часів, не був. Варто завжди нагадувати панові Симоненку і його побратимам, що так багато розводяться про сваволю нинішнього режиму, за які невинні речі люди втрапляли у табори, позбавлялись роботи в ті застійно-запойні часи вкрай поблажливого, за їх словами, режиму Брежнєва у Москві і Щербицького у нас, в Україні.

Так от, врешті-решт, достукався і ваш покірний слуга. З достославної газети «Персонал» та ще й «плюс» взнав, що маю встати на оборону у всім добре відомому Печерському суді. Від кого? А від Міжрегіональної академії управління персоналом, якою донедавна керував пан Щокін. Зараз він там тільки голова наглядової ради.

За що, спитаєте? Бачте, образив їх деякими епітетами. До того ж, причому тут колектив МАУП? Дійсно, газета, яка видається цією славною структурою, мало не через шпальту опікується проблемами одного з невеличких народів, що населяє нині Україну. Ну, звісно, справа йде про євреїв.

Не буду виправдовуватися. Зачепили мене їхні опуси. Я – українець, і за все те, що робиться на моїй землі, я у відповіді. І коли у статті якогось доктора політичних наук, що займає цілу газетну шпальту, 33 рази зустрічається слово «жид», у мене виникають запитання. Чи пан автор не знає, що у представників цього народу у нас в Україні є чітка відраза до цього іменника? Мабуть, достеменно це знає. Але ж спокійно пише, забуваючи про свої чесноти, коли так, між іншим, 33 рази протягом однієї статті ображає певну частину народу України. До речі, і мене, бо промовляють ці пани більшою частиною від імені нас, українців, всіх, а не виключно від себе.

Я особисто не лінуюсь давати відкоша кожному, хто у розмові вставляє інший, теж досить відомий у нас іменник – «хохол». Мене особисто це принижує, і спуску у цьому випадку я не буду давати жодному. Як, до речі, я не в захваті від застосування зараз досить усталеного у вжитку слова «москаль».

Дехто скаже, що у XVIII сторіччі, у Шевченка і Франка пізніше слово «жид» застосовувалось без якихось застережень. Але міняються часи, міняється наш лексикон. І те, що не варто вибачати зараз навіть пересічному українцю, то стосовно тих, хто вважає себе інтелектуалом, це й поготів справедливо. Маємо ставати політкоректними, бо ж, начебто, йдемо до Європи.

Проте, я взагалі не про це. Хоча якось це пов’язано з тим, про що я хотів би з вами поміркувати. Чи не головною темою всіх світових, та й наших, міжнародних оглядів є тема Лівану і «Хезболлаху». Точаться збройні обстріли, ллється людська кров. Почати, звісно, можемо і «ab ovo», як кажуть, від яйця. Посилаються, що євреї захопили арабські споконвічні землі і розпоряджаються на них. Ну, якщо займатися такою риторикою, то варто нагадати, що весь нинішній Ізраїль, і та ж таки Кана Галилейська, що у Лівані, були спрадавна місцем проживання древніх іудеїв. Тому не варто заглиблюватися у сиву давнину.

Є нинішній час і новітні реалії. Існують нині дві держави: Ізраїль і Палестина. Врешті-решт, якось вдалося домовитися про їх існування і статус. Але уряд в Палестині, який нині очолюють лідери угрупування «Хамас», вперто не хоче визнавати право держави Ізраїль на існування. Вперто багато років вирощується покоління молодих і зовсім дітей–палестинців, які нічого в житті не знають, окрім опору-інтіфади. Ця ж трагедія зараз існує у Чечні, де теж виросло покоління юнаків, які навіть сплять з «калашами».

В Лівані гинуть діти, жінки, беззбройні люди. Жахливо. Але данні всіх аерофотозйомок з космосу чітко засвідчують, що всі ракетні установки «Хезболлаху» знаходяться в дворах житлових будинків. Таким чином, спрацьовує система «живого щита». Тебе з-за цього щита з дітей і жінок можуть обстрілювати скільки завгодно, а ти не можеш, тому що ти постанеш перед усім світом таким собі варваром і вбивцею.

І зраз така практика терористичних угрупувань стає усталеною. Нагадую випадок з Другої світової війни. Англійці ще чи не на самому початку війни розкрили шифри секретної німецької шифрувальної установки «Енігма». Зокрема, завдяки цьому вони взнали про те, що німцями готується бомбардування міста Ковентрі. І Черчилль, розуміючи можливі великі людські втрати, тим не менше, не віддав команди про відкрите упередження бомбардувань, аби не розкрити свої данні про «Енігму». Адже тоді втрати англійців були б незрівнянно більшими. Таку доцільність не можна виправдати, але можемо зрозуміти.

Те ж, що робить тероризм в Лівані, це нові методи ведення війни. Що робити проти них? Вони можуть викрадати людей, підривати шкільні автобуси, кидати вибухівки у кафе. Тобі зробити щось у відповідь – зась, бо їхні ракети знаходяться у людській гущавині.

Така тактика робить злочинців безкарними. Як деякі люди захищають бідного і нещасного Саддама Хусейна тепер і раніш. І коли він захопив сусідню державу Кувейт, знищував напалмом курдські села. Знищити ж цього оскаженілого ката неможливо. Бо що скаже «княгиня Марія Олексіївна».

Має бути вироблена система унеможливлення такого варварського ведення бойових дій. До речі, зараз засвідчено, що між ракетним ударом Ізраїлю і руйнуванням конструкцій будівлі, які поховали під собою декілька десятків людей, мався кількагодинний люфт. То ж чи дійсно ракетний удар був причиною цієї трагедії, чи щось інше - страшне і підступне – тяжко встановити.

Багато що з того, що відбувається в світі, здавалось неймовірним яких-небудь двадцять років тому. Це й декілька тисяч жертв під нью-йоркськими баштами, і страшні погроми і підпали у Франції. Зараз це стало практикою, як стають практикою засоби «живого людського щита» у Лівані.

Терористи прикривають себе також щитом релігії, але нічого спільного з Кораном їх нелюдські дії не мають. Треба зважити, що переважає на шальках терезів. Не завжди, може, адекватні дії ізраїльтян чи дії терористів, що переступають межу можливого.

Такий стиль ведення бойових дій може, як степова пожежа, перекинутись на яку завгодно територію, як, до речі, і до нас, в Україну. Тероризм хоче почувати себе безкарним. І якщо не засуджувати його, не боронитися, не давати йому у відповідь, він не зупиниться ні перед чим.

Не можемо не співчувати горю батьків, що втратили дітей у Кані. Але де була влада Лівану, яка мовчазно дає зосереджуватися осиним терористичним гніздам на своїй землі, нехтуючи всім, до речі, і життям людей, що дали їм притулок у Лівані.

Хочеться запитати, чому у більшості людей не викликає справедливий гнів першоджерело усього на Близькому Сході – дії осатанілих терористів? А благородний гнів викликає відповідь на дії мерзотників.

Тому в першу чергу треба зупинити крадіїв людей і убивць, а вже потім займатися тими, хто відповідає на це. Може, якщо дати відкоша першим, то не буде дій у відповідь?

11 августа 10:24
:   Средняя оценка: Голосов: 0
РаспечататьОтправить другу
Комментировать
Комментировать
Читать правила
Читать правила
Имя*  
Ваш комментарий* 
 
Комментарии: 37    показать все | позитивные
Госслужащий
14.08.2006 15:14:02
 
Угу... И спываемся..
Кто на работу за бугор не выехал...
Остальные (оставшиеся) про заносчивость евреев рассуждают...
Для справки: еврей - это не национальность (евреем мб и русский и украинец;) , это религия нации иудеев.
Очень эффективна, причем для екстремальных случаев (ажно 2 тысячелетия работает).
Придумана для кочевников-воинов.
Для части той же нации, которая осела, придумана и принесена галилеянином Иисусом (прозванным Христосом) другая - корректировочная, которой оный народ не внял. Вот до сих пор и маются...
Какой религии следовать(или придумать\вспомнить свою) очень толковый украинец всю свою историю неторопливо размышляет...
Вот такие дела, малята.
(А автор таки прав...)
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
14.08.2006 13:34:23
 
Зато ми найкраще од усых спываемо...
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
121
14.08.2006 12:25:43
 
В классной стране (Украине) живем - у себя дома все просрали, так теперь можно другим советовать.
А на совет - вы у себя дома сначала разберитесь - отвечаем: нам некогда, мы еврейскую проблему решаем. Особенно в этом МАУП преуспел, выпуская при этом бакалавров и магистров силами бывших преподавателей ПТУ и техникумов. В нормальной стране, ну сами знаете, что за это бывает...
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Кузя
13.08.2006 23:06:46
 
Черчиль (вроде бы он) сказал, что в нглии нет антисимитизма потому. что англичане не считают евреев умнее себя. А про заносчивость евреев спорить не надо. Есть это и обьясняется просто - в России святыми считают блаженных (ныне - умственно отсталых), а у евреев особо почитаются люди ученые и очееееень богатые. Ну такая у них "извращенная" психология. А я думаю, нам бы такую, а убогих жалеть и им помогать.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
88
12.08.2006 17:53:42
 
Есть известный термин, кажется, гумилёвский - некомплиментарные этносы. Что-то у евреев не получается дружить с соседними народцами.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
88
12.08.2006 17:43:46
 
Польша и до войны была гораздо более антисемитским государством, чем рейх. И в августе 1945-го, сразу после войны в Польше произошло несколько крупных еврейских погромов.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
SEWA
12.08.2006 17:30:08
 
Вдогонку.
Об антисемитизме поляков рассуждал и недавно упокоившийся великий Станислав Лем. В одном из своих интервью уже как лет 50 после 1945г., ничего не анализируя, он удивлялся, что при численности евреев в Польше после войны по переписям населения в какие-то 2000 лиц, поляки почти поголовно заражены антисемитизмом.
От себя могу добавить, что и среди пингвинов в Антарктиде есть достаточное число антисемитов.
Для того, чтобы уяснить для себя что-то определенное в этом деле, нужно следовать одному из принципов римского права - выслушать обе стороны. А уже потом делать выводы.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
SEWA
12.08.2006 17:21:19
 
(Станислав Овчаренко)
Тогда самая передовая нация - это цигане. Уже сколько столетий прошло, а они никак не ассимилируются. Видно они настолько культурные, что процентов 50 шнобелевских лауреатов из них. Или я что-то не понимаю? Другой пример. Немцы. Не один десяток моих знакомых носят немецкие фамилии типа Йорк, Либенштайн, Штольц, Кляйн. Они знают что их предки были немцы, но давно считают себя украинцами. Вы хотите сказать, что вклад немцев в мировую культуру меньший, чем у евреев?
Таки действительно, не мешает вам почитать Тору. Особенно один из ее разделов Шульхан_Арум. Воспользуйтесь Гугл, Яхоо, Рамблер и почитайте.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
88
12.08.2006 17:18:16
 
ДОРОГОЙ АВТОР! Т.Н. ТЕРРОРИСТЫ НЕ ОТ СКУКИ СЕБЯ ВЗРЫВАЮТ. А ОТ ОТЧАЯНИЯ ИЗМЕНИТЬ СИТУАЦИЮ ДРУГИМ СПОСОБОМ. ТАК ЧТО ПОАККУРАТНЕЙ С ВЫВОДАМИ.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
kit
12.08.2006 16:58:23
 
Родители назвали меня Изяславом, и это чень удобно. Где надо - я Изя, где надо - Слава...
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
88
12.08.2006 16:57:48
 
ХЕХЕ.ПРИКАЗ: В ДУХЕ ПОЛИТКОРРЕКТНОСТИ НАЗЫВАТЬ ЕВРЕЕВ СИОНО-УКРАИНЦАМИ.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
12.08.2006 16:53:12
 
Автор, при всем уважении к возрасту - пляшет под дудку сионистов. Стыдно.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Ы
12.08.2006 16:48:59
 
Насчет "террористов"-самоубийц. Во все времена человек, пожертвовавший собой за свой народ, считался героем. А стреляющие по детям солдаты - кровавыми подонками.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
12.08.2006 16:42:20
 
А у дедушки - каша в голове. Пусть сначала посмотрит, сколько Израиль оккупировал территорий и сколько палестинцев выгнал из родных мест, отгородив от воды и плодородных земель.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
США и Израилю - слава
12.08.2006 16:37:25
 
Дети - это переодетые террористы. Чем больше их убьем, тем ближе победа над международным терроризмом. А вы, друзья-демократы, подбрасывайте денежки.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
12.08.2006 15:26:20
 
не бывает дыма без огня,кто-то же этот огонь разжег....?
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Fox
11.08.2006 19:46:59
 
Глядачу
Не передергивайте.
Гордиться в принадлежности к какому-нибудь народу, нации - это абсолютно нормально, более того - это необходимо для обычного человека. В смысле самоидентификации. Возможно Вам лично это ни к чему - Ваше дело, никто Вам тут не судья. Стоит заметить вот что - любые национальности, народы, большие и маленькие - уживаются друг с другом, как добрые соседи. За исключением той самой "самой умной" нации. История знает немало примеров, когда в ареале какой-нибудь народности поселялась другая народность, и не было какой-либо серьезной вражды. Но если другой народностью были евреи - через короткое время их начинали жутко ненавидеть "аборигены".
Не спрашивайте почему. Лучше внимательно почитайте Талмуд. А потом ответьте - что это - религия? или свод законов для жизни, который обязателен к применению в еврейском обществе. И который пропитан духом своего превосходства и пренебрежения другими.
А что касается автора - он видимо из той породы "украинцев", которые уже просрали не один шанс построить крепкое украинское государство. Я еще в 90-х помню этих драчей с павлычками - "русскому здесь будет лучше чем в россии, еврею лучше чем в израиле" - а где будет лучше украинцу? либо на колыме, либо в могиле?
не согласен согласен    Рейтинг: 6
 
Tier
11.08.2006 17:22:17
 
Хотел бы посмотреть эти фотографии. Я надеюсь Вы их видели?
(akondr)
Вы умеете пользоваться поисковиками???
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Кричевский
11.08.2006 16:22:13
 
Во время Холокоста,этоя точно знаю, и, наверняка при Б.Хмельницком, очень многие евреи превратились (чтобы спастись от геноцида) в русских и украинцев (Кац стал Зайцем, появились Авраменки и Давиденки и т.д.). Так давайте же с уважением относиться к друг другу, в конце концов...
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
akondr
11.08.2006 15:30:16
 
"Але данні всіх аерофотозйомок з космосу чітко засвідчують, що всі ракетні установки «Хезболлаху» знаходяться в дворах житлових будинків."

Хотел бы посмотреть эти фотографии. Я надеюсь Вы их видели?
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
bbb
11.08.2006 15:29:07
 
кстати, если по-польски "украинец" будет звучать как "засранец", вы также будете употреблять этот термин на Украине?
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
bbb
11.08.2006 15:24:51
 
Согласен с Черчиллем. Люблю Украину. Уважаю людей, а не национальность.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Т-34
11.08.2006 15:15:53
 
Глядачу.
Без сомнения Вы правы. Тот же Черчилль сказал "Патриотизм - последнее прибежище негодяев". Мне кажется, сказано это было в том же контексте.
Достали уже эти двойные стандарты!
Когда Россия уничтожает боевиков - это варварство.Если то же делает Израиль или США, то это уже необходимая самооборона!
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
АКМ
11.08.2006 13:16:30
 
Тут справа в іншому. Нещодавно мій товариш в Живому Журналі виставив фото убитих ліванських дітей і написав наступне:

"Люди, подивіться, яка насправді жахлива війна! Давайте будемо ставитися одне до одного з розумінням!"

За такий, здавалося б, невинний допис мого товариша звинувачили в антисемітизмі щонайменше десяток чоловік.

Так само і тут. Варто вказати семіту на його мінуси чи зробити якісь прогнози - і ти автоматично стаєш антисемітом. Хоча по-справжньому, найбільші антисеміти - це самі Ізраїльтяни. В жилах арабів також тече семітська кров.

Тому давайте поважати одне одного. Руйнувати завжди легше, ніж створювати.
не согласен согласен    Рейтинг: 11
 
АКМ
11.08.2006 13:12:48
 
2 Олександр з Криму:

А в чому неполіткоректність слова "Жид"? Я спілкувався з поляками - це слово розповсюджене в Польщі й не має жодного синоніму. Змушують задуматися ідентичність цих слів у наших мовах... навіть англійською слово "Jew" читається як "Джю", що теж наштовхує на певні паралелі.

То чому ж тоді це слово не є політкоректним? Я маю безліч друзів-семітів, які так себе і називають))
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 

Первые 25 комментариев
 Следующие 25 комментариев »
Комментировать
Комментировать
Читайте
Обновлено: 05 декабря 17:24
Жёлтые

Интернет магазин загрузка...
bigmir)net TOP 100
TOP.proext.com

Rambler's Top100
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на сайт обязательна. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.
© 2008 Интернет-холдинг «ОБОЗ.ua». Все права защищены.