Надзвичайно корисно, що нація по горло «нахлєбалась» Ющенком

Коли 2-3 роки тому, будучи найманцем антинародного режиму, жидомассоном і агентом ФСБ, я цькував майбутнього зрадника ідеалів майдану, то боявся лише одного: не приведи, Господи, з ним щось станеться!

А що, як хижий і підступний КамАЗ виявиться не лише плодом хворобливої уяви майбутнього колишнього міністра КамАЗів і губернатора тієї області, де йому той КамАЗ ввижався! А що, як куховарити для предмета моєї творчості будуть не лохуваті керівники СБУ, а хто-небудь з близьких соратників і водночас - флагманів харчової промисловості (тоді, напевно, не виживе!)? А що, як діоксин варитимуть не австрійські косметологи, а дуболоми в таємниих лабораторіях ГРУ ГШ? І вічно плакатимуть українці, що була в нас одна надія - і ту уморили. І навіть через двісті років збиратимуться на шкільну лінійку маленькі (як їх тоді називатимуть, жовтенят - ющенята?), і вчителі читатимуть їм вголос "Данко" Подерев'янського.

Надзвичайно корисно, що нація по горло «нахлєбалась» Ющенком. Дуже добре, що він вижив, а ілюзії - вмерли.

Не можу відмовити собі в насолоді покопирсатися в ранах шановного читача. Майдан мав три гасла, відображені в знаменитій пісні групи "Гринджоли", яку, на жаль, не довірили тоді співати Вірці Сердючці (це б забезпечило популярність помаранчевої революції і в Росії).

Перше і найголовніше гасло: "Ющенко -ТАК!". Зараз наші одномірні брати кажуть, що вони і тоді знали, що Ющенко - "так-сяк", що виходили не стільки за нього, скільки проти Януковича, кучмізму, бандитів - всіх тих речей, популярність яких нині відроджується.

Насправді, ми всі були закохані в Ющенка. Він символізував Україну, про яку ми мріємо: "віночки, струмочки, лісочки, вербочки, ставочки, гастарбайтерство без віз, робота в західних борделях без депортації та інші європейські цінності."

В епоху плюшевого Христа, бляшаного Мухаммада та пластикового Будди нам потрібен президентик, який би нас не ображав. Ви кажете, що годинами скандували Ю-щен-ко! Ю-щен-ко! лише з ненависті до Януковича? Звідки ж брався оргазм? З ненависті до Януковича ви обрали Ющенка, щоб він призначив Януковича прем'єром? Ви кажете він вас обманув? Не брешіть собі і подивіться на нього: невже він здатен когось обманути? Тим більше вас, такого розумного. Варто повернутися до практики наших великих предків, які любили тільки мертвих героїв. Уб'ють, а тоді полюблять. Живим не довіряли. Ніколи. Тільки собі, власному тейпу і човну, видовбаному з суцільного шматка дерева.

Друге гасло, за яке ми нині спокутуємо, - "Нас багато, нас не подолати". Чого ми хотіли досягти з цим гаслом черні? Нас багато, і ім'я нам - легіон. Не знаю, як подолати, але нає….ти - що плюнути. Натовп легше обманути, ніж одного. На цьому побудована комерційна реклама і такий її важливий підрозділ, як політика.

Найважче буде розпрощатися з ілюзією, яка маніфестувалася третім гаслом: "Ми не бидло, ми не козли". Якщо ви - не бидло, вийдіть самі на майдан, коли вже ніхто не організовує, не пропагує, не вигадує вам гасла, не проплачує активу; коли вас не страхує американська дипломатія. Щось не вдається вийти? У козлів є шанс врятуватися, якщо вони не вважатимуть себе вовками. В інакшому випадку вовки їх з'їдять. Ми припиняємо бути бидлом, як тільки зникає потреба в пастухах. А вона ще не зникла, бо "Юля косу носить, в серці сили досить". (Як багато "с" на такий короткий рядок)

Колись в молодості я вправлявся в створенні незаконних воєнізованих формувань (до прийняття відповідної статті Кримінального кодексу). Тоді я цікавився досвідом попердників і дійшов висновку, що одним з найкращих підручників орг.будівництва є Хадіси. В Хадісах моє улюблене місце таке: Перед першою сутичкою з Курайшитами, Мухаммад збирає своїх сподвижників, ансарів, для складання присяги. Їх ще настільки мало, що вони всі поміщаються під кроною одного дерева. Коли згодом одного з них питали: "В чому пророк просив вас поклястися; в тому що ви будете стояти до останньої краплі крові"? Він відповідав: "Ні, в тому, що ми будемо проявляти терпіння".

Найкращий солдат - не той хто найбільш сміливий, а той, хто найбільш терплячий.

Це в нас не перший Янукович і не останній Ющенко. Будемо терплячі, якщо ми солдати.

Амінь?

Дмитро Корчинський
05 сентября 14:23
:   Средняя оценка: Голосов: 0
РаспечататьОтправить другу
Комментировать  "Надзвичайно корисно, що нація по горло «нахлєбалась» Ющенком"
Комментировать  "Надзвичайно корисно, що нація по горло «нахлєбалась» Ющенком"
Читать правила
Читать правила
Имя*  
Ваш комментарий* 
 
Комментарии: 52    показать все | позитивные
Сергій
19.09.2006 1:45:14
 
...Нехай Ющенко - "так-сяк", але ж ми вибирали із того, що мали. Корчинських з рейтенгом "Пасічника" чи "Коваля-гайдамаки" й близо не було. Так що маємо те, що маємо і з нашим закомплексованим електоратом ще довго будемо мати.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Юрко
17.09.2006 17:29:41
 
М-да-а, а хтось лизав Медведчука винятково з ненависті до Ющенка (за його ж тодішніми словами)...
Досвід "попердників" Дмитро справді вивчив добре. Корчинський - найвеличніший ПОПЕРДНИК України. Перди, наша зірочко!
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Харьковчанин
09.09.2006 0:33:53
 
а мне нравится парадоксы в построении фраз. Интересно, сколько человекочасов его помощники перетряхивают весь интернет в поисках новых мыслей на каждый кб текста? - никогда не поверю что это он все сам придумывает (его проповеди тоже целый набор афоризмов и парадоксов). ;)
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
ЗО
08.09.2006 13:11:47
 
Все бы ничего, да Дима очень сильно передернул цели и сильно увел в сторону.
Так поступают провокаторы - уводят в сторону от сути, отвлекают.
А изложение - это всего лишь форма.
А на форму ведутся лохи.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
боцман
07.09.2006 16:18:08
 
"Насправді, ми всі були закохані в Ющенка". Исповедь придурка-лоха, плачь о собственной глупости и недалекости. Нормальные и 2001 году видили, что из слюнтяя ничего путного не получится, тем более нормальный президент!
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
свідомонаціональний
07.09.2006 15:23:41
 
Браво, Дмитро! Добре, що є люди, які не бояться втратити особисту національну "цнотливість" і сказати "електорату" правду-матінку. Щоб, дійсно було "Ми не бидло!Ми - не козли!" Поки що, українці (в більшості), якщо і не козли, то БАРАНИ. А жаль!
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
RodNIK
07.09.2006 15:15:50
 
А мне нравится, как пишет Дмитрий Корчинский. Всё-таки умница. Незаурядный человек. Умеет парадоксально и остро мыслить. Дмитрий, пишите чаще, очень интересно. Хотел бы с Вами лично познакомиться.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Blik
07.09.2006 14:34:18
 
Как то ты сказал после "майдана"
- Пройшов вже мiсяць а ми ще на волi.
А кому ты нужен, ты это неуловимый Джо, которого не кто не ловит :)))
Хотя представляю как ты завидуешь Ющенку :))
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Стрілець
07.09.2006 14:23:51
 
George, супер! Ви не режисер?

Панове, давайте спрбуємо бути адекватними, як це не важко іноді робити. Це я, юліанець, звертаюсь до Вас.

Зважте: Діма не є політик, тим більше, він не є політолог.
Він є вільний провокатор, індивідуаліст. Десь трохи історик, трохи поет, а здебільшого цинік.
Він нікому не прислуговує, він їх використовуює для власно ствердження.

Час від часу йому бракує чи то любові, чи то визнання з боку хоч когось.

Він (вже?) не шукає такого у салонах, він звертається до демократичного загалу.
Роки йдуть, а в душі немає гармонії.

Та все ж таки він є цікавою людиною. То ж давайте будемо адекватними.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
07.09.2006 14:01:22
 
PS. Якщо призабули нагадаю - жоден з українських політиків і близько не мав рейтингу Ющенка в зеніті слави. Більше того, Ющенко і Ко таки зробили неможливе - масову Революцію, що відбулася і перемогла - саме те PS, про що свого часу так багато трендів Діма Корч з апломбом на лідерство. А щодо суті Діміного злорадного підгавкування, то не мені розповідати, що Революція це не три гасла, а гоноровий такий український хєр, що отримали від нації ті, хто вважав себе тодішньою владою. Наслідки цієї події - питання окреме, але є доведений факт - нація свідомо переломили хід своєї історії. Це прецедент, яких було в нашому тисячолітньому активі небагато. Майдан - він не в рейтингах і не в конкретних політичних фігурах - він в головах людей - ось в чому головний здобуток Революції. А щодо майбутнього скажу - ситуація в Україні непередбачувана - хто зпрогнозує до якої реакції напрем'єрять суспільство "голубі"
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
krok
07.09.2006 13:56:26
 
АЙ, МАЛАДЭЦ!!!
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Йогеш
07.09.2006 13:39:48
 
Чем больше истерик и злобы в ответ автора , тем более он Прав.
Важно уметь держать удар и на злобу и подлость отвечать -
с любовью,
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
kit
07.09.2006 13:29:50
 
.

Гитлера в президенты !!!


.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Зомбі
07.09.2006 12:58:55
 
Добрий провокатор Корчинський, агент ФСБ і Мосада; Злобний буржуй Балашов, агент Світового закулісся
ЧИТАЮТЬ ПРОПОВІДЬ

Зомбують, кодують та насаджують людиноненависницьку ідеологію націонал-фрейдизму.
Щочетверга о 19:00 за адресою вул. Грушевського 16, апартаменти 3.
Телефон: 253-82-26
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
PS
07.09.2006 12:05:49
 
Бандера. Завидовать Ющу сейчас может только идиот.
Уточните, что есть здорового в этой нации ?
Дима поднимает темы, которые обходят стороной "незалежни" журналисты. Не надо ненависти. Сегодня не политик, завтра в фаворе, не идеолог, завтра гуру. С национальностью.., - киевлянин это точно. Мне например интересен такой стиль изложения событий. А что, собственно несоответствует действительности? Где "мудозвонство"?
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Бандера
07.09.2006 10:19:42
 
Лайнюк ти Корч, чия б корова мичала. Навіть зараз ти просто продовжуєш заздрити Ющенку за Майдан. Він принаймні був вождем всього, що є здорового в цієї нації, а ти як був так і залишився рідким і продажним лайном з комплексами нереалізованого вождізму. Ти більше не політик, не ідеолог і навіть не українець, отож залиш своє мудозвонство при собі!
не согласен согласен    Рейтинг: 7
 
kodin
06.09.2006 21:54:58
 
Ты вспомни Дим,как подымал рейтинг Ющенку в программе "Про те".
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Доктор Взад
06.09.2006 15:25:00
 
А чето он одного только Ющенко критиковал, а других чего-то слабо ему. Профессиональный провокатор.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Cмерть собаки Павлова
06.09.2006 13:57:05
 
Октрыл Подеревлянского и не надо ничего придумывать есть такой персонаж - Едмунд, життєрадісний пожирач екскрементів, а нині — професор Кембріджського універсітєту... Як про кончинського
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Woops
06.09.2006 13:35:52
 
Згляньтеся над Корчем! Подерев"янський влучно сказав про нього: "карбонарій з жіночим тазом" Корч чесна давалка і дає всім платоспроможним
не согласен согласен    Рейтинг: 6
 
Серега Оптимист
06.09.2006 13:00:40
 
Хитромудро придумано. Почти убедительно. Если бы не один прокол. Группа (любая) не может не иметь лидера. Присутствие лидера не превращает группу в стадо. Для этого необходим отказ членов группы от собственных суждений, передача этого права исключительно лидеру (как в армии, большинстве религий). Но на "Майдане" этого НЕ наблюдалось. Для меня это было что-то вроде фестиваля свободы и надежды. А в политике по определению не бывает достойных умных людей. Либо одно, либо другое. Читайте Платона.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Корнет
06.09.2006 12:02:01
 
В молодости Корчинский был склонен к авантюрам, но, повзрослев, "не захотел быть бедным" и пошёл, как обычный пёс, служить Суркису и Медведчуку.
не согласен согласен    Рейтинг: 9
 
Олег
06.09.2006 11:51:52
 
Корчинский - вы дерьмо. И породить ничего кроме дерьма вы не способны.
не согласен согласен    Рейтинг: 7
 
George
06.09.2006 11:33:01
 
Согласен с Корчагой. Только выбора тогда у нас не было. да и Янеку в прок пошло. уже не такой как раньше. А Ющ должен сделать так: Созвать весь народ на майдан, на котором стоит большая сцена, все собираются машут флагами. Выходит Ющ и устанавливает тишину. Занавес на сцене поднимается и...мы видим колья на которых насажены "люби друзи" (так как в фильме "Огнем и мечом"). Всеобщий восторг. Потом апофеоз - подлетает вертолет с него свисает петля, Ющ вструмляэ туда обе ноги и вертолет носит его вниз головой над людьми и он кричит "Простите меня за то что я мудило". Вертольот уносит его вдаль...
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
A5
06.09.2006 11:02:41
 
Судя по каментам, ничего нация не нахлебалась, готовы хавать услуги "Чудотворцев" и "Мессий" большой ложкой, по прежнему полагая, что "мы то нормальные, европейцы (вот и кожа у нас белая, и разрез глаз европеоидный), только вот, под игом, блин, стонем, нам бы освободителя, посвежее, прежние задолбались нас освобождать - как только свободнее становимся, тут же воруем, режем друг друга, или разбегаемся. Нужен такой освободитель, чтобы одновременно освободил, и на коротком поводке держал, не дал бы оскотинеть моментально... И чтобы говорил с нами ласково, а мы голову наклоним, и внимательно слушать будем, радостоно хвостом виляя".
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
leva
06.09.2006 10:15:00
 
набагато легше базікати, а ніж щось путнє зробити. Від пана (чи не пана)Корчинського багато не візьмеш. Спробувала згадати, що ж він зробив визначного по ходу своєї діяльності, крім махання хвостом (чи то б пак язиком) то туди то сюди - більш нічого. Спеціально для "viktor" - "нехай кине камінь той, хто сам безгрішний", пам`ятай, що можеш сам того дочекатися із своєю могилою... Удачі всім і мудрості!
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
Al Pacino
06.09.2006 10:09:17
 
Дима! Там Ветрянка с В.Павликом дуэтом "Феличиту" спела... Прокол - тебе бы с ней спеть...
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Борис
06.09.2006 10:01:42
 
"Не можу відмовити собі в насолоді покопирсатися в ранах шановного читача".
И этот патологоанатом еще претендует на графоманство?
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Juxym
06.09.2006 8:18:08
 
Корчинський робить як і всі більшовики - спочатку вигадує нісенітниці, від чужого, звичайно, імені, а потім їх з успіхом (хоча про який успіх можна говорити?) їх "опровергает".
Видохся, причому вже давно.
Ума не треба багато, щоб визнати, що після сходу сонця воно має зайти, а Волга впада в Каспійське море. Чи подібні висловлювання пан Корчинський вважає за свої власні винаходи?
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Євген
06.09.2006 1:21:51
 
І Корчинський нас попереджав, і Глоба нас попереджав, і баба Ванга нас попереджала...:)
А ми їм не віримо!Ми їх перевіримо...:)
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
lu
05.09.2006 21:38:00
 
Скучновато... Раньше у Корчинского дучше выходило. Может ему снова на пару с Джангировым попытаться творить?
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Християнин.
05.09.2006 19:52:21
 
Viktor
"Тримайся, Дмитре! Ми ще зтанцюємо на могилі...".
--------------------------
По чужих могилах танцює тільки нечиста сила. Тобто, ви з корчинським.
Згиньте, нечистивці!
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
vb
05.09.2006 18:35:16
 
Ой помню я корча который кричал что Ющ и Я не мужики потому что не набили морду друг другу в прямом эфире. А сейчас он умный "я же говорил"

"Еслиб я был такой умный вчера как моя жена потом." (С) народ

Так что нехер трындеть.
А политик который в своей правоте не смог убедить нужное для прохождения в парламент количество людей - НИЧТО !!!
Так как дар убеждения - это одно из главных качеств политика.
А так он шавка подзаборная - нехай тявкает. Подойдет ближе нагнусь за камнем.

не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
Newiglas
05.09.2006 18:15:50
 

Viktor (17:36)
Ну, "розводить", то й розводить. Навіщо ж так лаятись і нервувати?
І багато він розвів (крім тебе)?
А відносно "станцюєм", то "якби у нашої свині та крила виросли, то вона б в небі рилась, а не в багні". Це приказка така.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
ЕЭС
05.09.2006 18:08:22
 
Та, що там слухати цьго пустомелю...
Тільки в НАТО і в ЕЄС і працювати і жити по Європейських законах. В Європі люди вже давно живуть набагато краще ніж ми тут. Ніякі Морози, Януковичі і Корчинські не зроблять для нас добра...
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
PiP
05.09.2006 17:41:45
 
Хто ти такий, що до Ющенка тягнешся?
Ти Ахметова чи Суркіса покритикуй. Смільчак знайшовся.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Viktor
05.09.2006 17:36:45
 
Бувають просто п*раси, а бувають, як New. Ти недооцінюєш Корчинського. Він більший і за Віктора Федоровича, і за Віктора Андрійовича (якого ти, здається, досі любиш). На відміну від останніх, які розводять таких, як ти, Корчинський розводить таких, як вони. І правильно робить.
Тримайся, Дмитре! Ми ще станцюємо на могилі Ющенка.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
www
05.09.2006 17:36:16
 
КГ/АМ
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
New.
05.09.2006 17:21:06
 
Бувають просто провокатори (за обставинами), а бувають, як Корчинський, що творчо підходять до дорученої (Медведчуком) справи. Діма кайф ловить, насолоду отримує, "тащиться" від самого процесу. Таке мале, а зневаги, презирства, отрути зконцентровано бульше, ніж у великому Януковичі.
Діма, якщо хтось помилився, то це ще не обов`язково, що він підлий. А якщо хтось професійний провокатор, то... Провокаторів, до речі, глибоко зневажають і чужі, і свої. Віктор Федорович може розповісти що роблять ЗеКи з провокаторами. Бережи себе, Діма...
не согласен согласен    Рейтинг: 8
 
Cергій
05.09.2006 17:12:00
 
Корчинський провокатор, ніхто не сумнівається, але:
для Вови - для чого впадати в істерику якщо люди типу корчинського цьому радіють (по вашим словам)?
будьте спокійніші і впевниніші, доводьде свою точку зору не істерикою.
Поки Корчинський на обозі - він майже на виду і під контролем :). Зараз війна інформаційна, і слово є зброєю. Корчинський часто був на крок попереду багатьох наших політиків в оцінці ситуації, з цим треба змиритися.
По даній статті можу погодитись що кожен сам собі має бути героєм і не робити ідолів, але зараз це практично не можливо. І лідерів треба оцінювати по критерію - зможе-не зможе.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Valery
05.09.2006 16:59:51
 
Если кругом измена, если тебе наплевали в лицо, если кажется, что всё потеряно и твои “поводыри” оказались ничтожествами, ЧТО ДЕЛАТЬ? Никогда не думал, что ещё вспомню об этом но, именно такой случай описан в уставе ВС (А, как известно Устав – это мудрость, отшлифованная веками). Цитирую по памяти приблизительно: ”Командир тот, кто ПЕРВЫМ поднимется с окопа и крикнет, СЛУШАЙ МОЮ КОМАНДУ”. Хочу подчеркнуть, не тот, у кого звёзд или лычек больше на погонах, а кто первым сориентируется в тяжёлой ситуации, и укажет путь к победе! Первой поднялась ЮЛЯ! Предателей расстрелять!
не согласен согласен    Рейтинг: 8
 
Торонто
05.09.2006 16:40:13
 
Начал читать,стошнило
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
05.09.2006 16:15:47
 
Зачет! Автор, давай зачетку...
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Serg
05.09.2006 15:43:21
 
опять кгбшный подонок пытается про украинцев "мы" говорить. ...баный провокатор.
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
Владимир
05.09.2006 15:37:56
 
Читаю комментарии и поражаюсь. (то ли идиоты большинство, то ли дебилы). Так ведь прав же Корчинский. Как в программе "Протэ" был прав, так и сейчас. Лохи ведуться то на Ю, то на Я.
Единственный нормальный человек есть, так его за сказанную правду обплевать все готовы!
не согласен согласен    Рейтинг: 10
 
Bobo
05.09.2006 15:25:24
 
Читай лекции в Кремле для Пу, может в животик поцелует
не согласен согласен    Рейтинг: 8
 
Vit
05.09.2006 15:12:19
 
Корч - молодець! Найбільша проблема українців у тому, що вони ніколи не погодяться визнати, що Ющенко їх обдурив. Вони радше придумають 100 причин звинуватити когось іншого у власній дурості. Наприклад - того ж Корчинського...
не согласен согласен    Рейтинг: 8
 
Вова
05.09.2006 15:07:07
 
Такие мрази, как Корчинский, всегда являются провокаторами и
получают бесовское наслаждение от того, что кого-то вывели из себя,
плюнули в душу, которая надеется и верит в лучшее. Он из тех, кто
радостно ржет или лыбится как параша перед теми, кто НЕ ПОТЕРЯЛ ВЕРЫ В ЧЕЛОВЕЧЕСТВО ( а значит остается ЧЕЛОВЕКОМ ). Он аж ножками сучит от кайфа, видя как
мерзавцы обманули порядочных.
Тварь найдет себе кол в ЖОПУ.
не согласен согласен    Рейтинг: 8
 
Іван
05.09.2006 15:02:06
 
Автор, як і наші політики, мабуть, робив помилки в житті. Зараз мені жаль, що всі вони не сапери...
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Іван
05.09.2006 15:00:55
 
Корч - дуже брудна і жорстока людина. Його навіть роздушити капцем буде неприємно, як таргана.
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 

Первые 50 комментариев
 Следующие 50 комментариев »
Комментировать  "Надзвичайно корисно, що нація по горло «нахлєбалась» Ющенком"
Комментировать  "Надзвичайно корисно, що нація по горло «нахлєбалась» Ющенком"
Обновлено: 06 июля 11:54
Жёлтые

weblog.com.ua bigmir)net TOP 100

Rambler's Top100
При любом использовании материалов и новостей сайта гиперссылка на Обозреватель обязательна. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов и новостей не несет.
© 2009 Интернет-холдинг «ОБОЗ.ua». Все права защищены.