Заплаканий націоналізм - Обозреватель

Заплаканий націоналізм

Як відомо, у французької революції було троє дітей: соціалізм, лібералізм та націоналізм. Соціалізм помер від голоду. Лібералізм часом страждає від переїдання, але в цілому, непогано виглядає для літнього добродія, якому небагато залишилось. І лише націоналізм досі має дитяче обличчя. Погляньте на вуличних націоналістів — переважно діти, або старці, що впали в дитинство.

Подобається нам чи ні, але це останнє живе почуття, здатне хоч когось спонукати до безкоштовних соціальних проявів.

Жовтень пройшов під прапором УПА. Ми махали ним на майданах і топталися по ньому. Як діти.

Чотирнадцятого жовтня, третій рік поспіль, Вітренківські бабусі і комуністичні дідусі не пустили націоналістів на Хрещатик. Націоналісти ходили околицями і співали пісень і робили вигляд, що їм і не треба на Хрещатик, коли є така чудова Троєщина. Найцікавіше те, що в душах цих дітей було свято. Вони пишалися собою. І вітали один одного з торжеством національної ідеї.

Українці завжди торжествують з чорного ходу. З парадного їх не пускають.

А потім Президент Ющенко дав відзнаку «Герой України» посмертно Роману Шухевичу. І наші діти раділи з того.

Нам, дорослим, здається: якщо влада не боїться самої згадки за Шухевича, то у нього немає справжніх послідовників. Якби були, влада б карала за це ім’я, як за пропаганду війни і заклики до насильницького повалення існуючого ладу. Добренький, казений, кастрований, безпечний Шухевич не має жодного сенсу.

Ющенко любить вулики і схроники. І героя націоналістичної праці Шухевича. Це не про те, що Ющенко поганий (він якраз останнім часом хлопець нівроку), це про те, що ми, старі ліберали, мали б наполегливіше втокмачувати правила формальної логіки нашим націоналістичним дітям. Діти, перший свій аттентат Роман Шухевич здійснив проти шкільного куратора Собінського.

Справа в тому, що були дурні польські чиновники (які вважали, що українців треба всіляко гнобити) і розумні чиновники, які вважали, що українцям треба давати можливість ставати поляками. Бо всі українці мріють бути поляками. Собінський був розумним чиновником, любив українців. Тому Шухевич вбив його в першу чергу. Він знав: чим м’якіше стеле ворог, тим більше твердих куль йому треба приготувати.

Діти, Ющенко при всіх його очевидних чеснотах очолює не УССД, а місцевий філіал бюрократичного інтернаціоналу. Бюрократичний інтернаціонал задає нам всі управлінські моделі, обмежує нашу обороноздатність, встановлює квоти на експорт нашої продукції, санкціонує зміну влади, задає основні правила нашого життя, тримає, між іншим, в рамках наш націоналізм.

У Віктора Андрійовича Ющенко не більше підстав толерувати Шухевича, ніж у Лаврентія Павловича Берії.

І даючи відзнаку мертвому повстанцю Президент користується старою методою шкільного куратора Собінського. «Він робить це в пику москалям!» — кричать діти. Рідні, Путін в Росії представляє той самий бюрократичний інтернаціонал, який Ющенко представляє в Україні.

І суспільство, і Секретаріат практикують дивну, специфічно українську форму сльозливого націоналізму. Вінниченко колись зауважував, що українську історію неможливо читати без брому. Нинішні вінниченки тільки заради брому її і читають.

Євреї теж люблять поплакати. Проте це солоні сльози трагедії. Вони стимулюють призов до ЦАХАЛу. А ми хничемо прісними сльозами мелодрами. Наші ЗМІ так обсмоктували вандалізм на Говерлі, що стало ясно — їм це подобається.

Молоді патріоти збільшили цю насолоду своїми звичними мазохістичними забавками. Полізли на гору спалювати євразійський прапор, вішати якесь опудало у Львові, плакати під російським посольством у Києві. Це гарно висвітлювалося телебаченням, щоб показати всім — українці ідіоти.

Незрозуміло? Ну добре, як би ви назвали людину, якій дали під зад, а вона замість того, щоб наздогнати і відлупцювати негідника, побігла додому і урочисто спалила його фотокартку? І відчула себе героєм.

Підпал штабу ЄСМ в Москві пропустили повз вуха як недоречний дисонанс: ми тут так смачно страждаємо, а ви псуєте нам свято якоюсь недолугою помстою.

Мер Одеси Едуард Гурвіц відновив в місті пам’ятник Катерині ІІ не зважаючи на протести патріотичної громадськості, бо зрозумів, що на них не треба зважати. Патріотичну громадськість цікавить факт протесту, а результат ніколи не цікавить.

— Ну, ми ж заявили протест!

— Але ж пам’ятник стоїть.

— Ми заявили протест — ми молодці.

— Які ж ви молодці, коли пам’ятник стоїть?

—Ти, мабуть, провокатор!

Як ви думаєте, чому Гурвіц не є українським націоналістом? Бо його не цікавить «позиція». Його цікавить результат. Він людина архаїчна і не може оцінити правила сучасного сексу і націоналізму: Вся увага позам, і засобам запобігання, щоб дітей не сталося.

В середині дев’яностих він повернув стару назву вулиці, на якій розташоване обласне управління СБУ. Есбеушникам тепер доводилося писати на бланках адресу управління по вул. Єврейській. Щоб уникнути цієї незручності вони стали зазначати адресу на перпендикулярному до неї провулку Грибоєдова. Хто там у нас є з видатних українських діячів? —спитав Гурвіц. Є такий собі Роман Шухевич — підказали йому — дуже не любив емгебістів. І Гурвіц перейменував пров. Грибоєдова на пров. Р.Шухевича. Есбеушники знову стали писати свою адресу по вул. Єврейській.

Діти, найважливіше в житті знайти собі доброго вчителя. Німці вчилися націоналізму у французів, нацисти вчилися у комуністів, християни вчилися у іудеїв, греки у єгиптян, більшовики в есерів, росіяни в татар.

Хочете бути добрими українцями, вчиться у Дугіна і Гурвиця, не ходіть до Ющенка і Тягнибока. Обидва останніх дуже поважні добродії, в них можна повчитися чому-небудь іншому. Бухгалтерії, наприклад.

01 ноября 14:07
:   Средняя оценка: Голосов: 65
РаспечататьОтправить другу
Комментировать
Комментировать
Читать правила
Читать правила
Имя*  
Ваш комментарий* 
 
Комментарии: 34    показать все | позитивные
Гість
11.11.2007 20:02:15
 
Пане Дмитре та пане ХУХ! Заперечувати націоналізм та його провідників, наприклад, Бандеру, Шухевича та ін. провідників любої нації та українців, зокрема, це заперечувати право народів на національно-визвольну війну. Події 1917....1959 років спочатку в Східній, а потім і в Західній Україні – це типова національно-визвольна війна проти окупанта. Подібна війні Болівара, Джузеппе та інших провідників народів світу. Напрасно стараєтеся облити брудом український націоналізм та український народ. Це Вам слави та додаткових політичних статків не принесе. Лише безслав`я та забуття.
Слава ОУН-УПА! Слава Героям!
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Полтавчанин
07.11.2007 21:30:51
 
Поспішаєте добродію A5! За 74 роки космополітичної влади всього українців знищено 100 (сто), росіян понад 70 (сімдесят), білорусів понад 5 (п`ять), казахів (лише голодом) - 1(один) мільйонів чоловік та багато інших народів (поляків, чехів, словаків і т.д.). Кривавий “дідусь” Ленін за 7 років свого червоного царювання за даними професора Курганова та Адольфа Гітлера (1925 рік!) знищив 30 (тридцять) мільйонів жителів колишньої Російської імперії. Мова йде про всі 74 роки.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Західняк
07.11.2007 21:01:45
 
Шановний добродію A5! Читайте працю професора Григорія Мусієнка “Україна для українців: Хто за і проти?” і Ви, як високоосвічена людина, все зрозумієте – де Вас та подібних Вам ошукують.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
***
02.11.2007 15:08:45
 
На жаль, прочиючи пост, ви не зрозумєте того, що таке націоналізм у ідеалі: це той стан свідомості, коли людина прагне зробити щось хороше для своєї країни, для того, щоб все було якнайкраще, такий націоналіз ще носить ім’я патріотизм. А от ви, шановне паньство, не патріоти, а ті, котрі нашу замлю, я ще раз це повторю, гробите!!! Ганьба!!!
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Хух
02.11.2007 9:54:23
 
Три гички:"Сучасні націоналісти — ганьба українського народу, оскільки вони являють собою прояв фашизму на нашій землі." = Дивина, та й годі. Автор "Три гички" погоджується зі статтею Корчинського про нікчемність наших націоналістів, які ні на що не здатні, й у той же час називає їх фашистами. Мабуть ТОМУ ЩО ПОСЛІДОВНИЙ. Та не галасуй ти так, ЙОПТ...
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Хух
02.11.2007 9:42:42
 
"Віктора Андрійовича Ющенко" =
Дмитрий, нормально, но коль пишешь, старайся делать это без ошибок. Ведь достали уже все - журналисты, депутаты, патриоты и пр. Хлопці, в українській мові чоловічі прізвища, що закінчуються на "КО" та на приголосну - відмінюються, на відміну від жіночих.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
***
02.11.2007 9:15:20
 
Браво дмитре! Хоча б одна людина найшла у собі мужність не тільки подивитися правді в очі, але й завести мову про цю правду. Націоналіз у нас, із національної ідеї перетворився у ідею приниження усіх, хто не розмовляє українською або добре володіє російською, або (що ще гірнше) гароно ставиться до Росії, хто любить і знає історію своєї землі. Усі ті, хто пам’ятає уроки історії стають особистими лютими ворогати тих, хто відстоює так звану національну ідею. Хоча на мою думку ця ідея вже своє віджила, оскільки саме себе знищила. На жаль, тим хто її представляє не тільки бракує мужності це визнати, у них елементарно немає знань для того, щоьб це зрозуміти. Сучасні націоналісти — ганьба українського народу, оскільки вони являють собою прояв фашизму на нашій землі. І недарма, їхназивають вуйками, оскільки це так і є. Неосвіченні, темні, дурні вуйки. Ганьба!!! Ці люди не тільки не люблять Україну, вони її знищують!! при чому роблять це планомірно, день у день! Коли ви вже зупинитися? Коли вмре остання нормальна людина, яка залишилась на цій землі? Чи коли ніхто вже не захоче справу мати ні з ким із вас? Вмикайте гальма, панове, поки ще остаточно не пізно!!!
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
A5
02.11.2007 7:57:52
 
Вы ведь, уже, свою страну, которой так хотели, и за которую боролись, благодаря этой доверчивости угробили, ее уже, можно считать, нет, есть племя с вождем, который забил на законы, суд, парламент и все остальное. Шаг назад на сотни лет за каких-то два-три года. Не пора ли опомниться, вдуматься в цифры, и спросить с брехунов, чего они хотят, чего еще не получили с Украины?
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
A5
02.11.2007 7:56:58
 
(Західняк)
Вот интересно, когда слушаю про 100 миллионов уничтоженных Лениным украинцев, ребята, вам что, там на западе, в детстве какое-то обрезание делают, инициацию какую-то, причем, на мозге? Почему не приучают цифры проверять, почему вас так легко развести всякими обицянками, стоит только страшненькое что-то рассказать? 100 миллионов? А где они жили? Западная Украина кату Ленину была недоступна - половину территории - отсекаем. Да и выросло население зап. Украины, известный факт, после того как украинцев в города пустили. Зайдите в музей в своем городе, и почитайте, что на стендах написано - в каждом городе - стон "поляки вытеснили украинцев за пределы городов". Т.е. на Западе, если и уничтожили, то относительно немного, больше добавилось.
Юго-Восток Украины - Донецкая, Луганская область, ряд смежных областей, были по современным меркам, тупо не заселены, т.к. были дикой степью, засушливой, с резко-континентальным климатом, как в Казахстане, там невозможно заниматься неполивным земледелием, до революции там жило несколько сот тысяч человек, в нескольких маленьких городах в устьях рек (по меркам остальной Украины, это не реки, а ручьи). Сейчас - это самые густонаселенные регионы Украины, т.е. и здесь - прирост населения колоссальный. Итак, Запад и Юго-Восток отсекаем, остается север и центр. Здесь, получается, уничтожили 100 миллионов человек - и где они жили? Территория получается сответствующей примерно нынешней Германии, с населением в 80 млн. чел, и Германия - одна из самых перенаселенных стран, так где жили эти сотни миллионов украинцев, замученных Лениным-Сталиным? Где эти мегаполисы, с многомиллионным населением в начале века? Может, в многомилионной Жмеринке украинцев вырезали, в Переяславле, в Бердичеве? Так поезжайте и убедитесь - там, если кого и вырезали, так евреев, которые в каждом из этих городов составляли половину населения, и было оно совсем не миллионным.
Почему так охотно любой бред принимаете на веру, и за этих брехунов готовы на что угодно?
Вы ведь, уже, свою страну, которой
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Західняк
01.11.2007 21:56:39
 
Шановний добродію Пересічний! Гітлер – це рідний брат ката Леніна та його послідовників – президентів політбюро, які за даними Григорія Мусієнка (Україна для українців: хто за і проти?) за 74 роки рад влади знищили 100 (сто) мільйонів українців, понад 70 (сімдесят) мільйонів росіян та багато інших народів. Тобто, це перевищує 170 мільйонів чоловік. Це Вам зрозуміло?
Роман Шухевич прагнув вирвати Україну із ленінського аду. Цим він заслужив вічну славу і повагу. Але Роман Шухевич, так як і патріот Росії генерал Власов, будучи ошуканим, намагався використати військову міць фашиста Гітлера для побудови незалежної України. Це ні в якій мірі не зменшує його заслуг перед українським народом. Бо народ, який попав в окупацію, має моральне право використовувати всі засоби для власного звільнення від окупанта. Першим окупантом України став в 1917 році кат Ленін.
Віктор Андрійович Ющенко правильно поступив, присвоївши посмертно високе званян Героя України Роману Шухевичу. Слава ОУН-УПА та її керівникам!
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Гість
01.11.2007 20:33:04
 
Пане Дмитро! Роман Шухевич – Герой України. Таким він залишиться назавжди, бо він боровся за відновлення Української Народної Республіки (УНР), яку знищив кривавий кат Ленін разом із своїми звіро-комуністами. Ви подвиг Р.Шухевича характеризуєте різними бридкими прикметниками, що політологи називають печерною українофобією. Народ України каже: “Слава ОУН-УПА! Слава її героїчним керівникам!”
Отже, Ви проти УНР. Ви проти того, щоб руси-україни мали свою державу? То чому Ви такі невдячні українцям, які Вас та подібним до Вас годують, поять, зігрівають та зодягають?
Але Ви чомусь мовчите про генерала Власова, який теж подібно Р.Шухевичу, практичними ділами намагався створити вільну Росію, в якій би російський народ був господарем своєї власної волі. Один із досить поважних сучасних філософів в таких випадках радить: “Нельзя гадить в доме, в котором живешь”. Чи не варто б і Вам прислухатися до цієї грубої, але справедливої поради?
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Лесник
01.11.2007 14:36:20
 
Какой-такой "Великий шанс"?
Не было его. Есть тяжелый, неблагодарный труд по созданию целостной экономики в стране, которая была частью общего экономического механизма. К примеру, как поршневая группа в моторе.
Наша беда, в рабской психологии и неистребимой вере в чудо.
Поэтому страна и передвигается зигзагообразными перебежками.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Лесник
01.11.2007 14:09:17
 
Teo, ну что ж рад, что хоть подобрать, то что отвалилось они(националисты) оказались способны.
Кстати, кто из бывших советских республик на это оказался не способен? А при власти оказались не националисты, а ббывшие коммунисты, причем номенклатура!!!
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
тео
01.11.2007 13:48:57
 
может корч и провокатор, но по сути он абсолютно прав - нынешний "реальный" укр-национализм по сути приватизирован ручными импотентами, прикормленными если не совковой гэбухой, так леанидмакарычем во времены рад первых созывов, вся эта руховская шваль, которая просрала великий шанс страны, именно она не вырвала власть из рук номенклатуры, когда вся все тому благоприятствовало, в тч и настрой масс, а получила место при кормушке и была принята на службу в кач-ве ручных потешных патриотиков
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
teo
01.11.2007 13:37:19
 
2Лесник
ты сам неплохо справился, все вышеперечисленное входит в состав Украины именно благодаря тому что когда совок крякнул, в ней были национализм и националисты, это не достаточное, но абсолютно необходимое условие
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Лесник
01.11.2007 12:31:54
 
И чего добились украинские националисты за всю историю?
Они присоединили Галычину, Крым,основали Одессу, Николаев, Херсон, Харьков, победили татар, турок, поляков, русских?
Мне интересно. Приведите их достижения. А про процесс - наслышан!
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Лев
01.11.2007 12:05:02
 
Корч - відомий балабол. Він може взаємно піаритись по домовленості з ЄСМ, але всі знають, що крім дрібної хуліганки, його кантора ні на що не здатна. Чим більше укріплятиметься реальний націоналізм, тим інтенсивніше ФСБ свататиме українцям цього попа Гапона.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
ЛЯХ
01.11.2007 10:32:01
 
Не люблю Корчинского, но статья в точку. Умеет, сукин сын, подобные вещи писать и говорить, ничего не скажешь.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
fog
01.11.2007 10:01:13
 
И еще призываю всех не поддаваться на провокации Корчинского.Корчинский призывает к маргинализации национализма. Ющенко позиционирует себя как Украинский президент, и его прямая обязанность дать указание спецслужбам найти и наказать виновных в том что случилось на Говерле. Ющенко, если он президент Украины, так же обязан дать указание на демонтаж памятника Екатерины II, а не это должны делать отдельные граждане Украины, также как и дать указание на установку памятников Бандере в Киеве и др. городах Украины. Должно быть только организованное и планомерное сопротивление Российскому империализму, одним из проводников которого есть и провокатор Корчинский , а не хулиганские выходки отдельных маргиналов.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
fog
01.11.2007 9:44:47
 
Дмытрик я тебе советовал стать великороссом и зразу получишь в Москве столько сколько хочешь варенья, печенья, ну икры конечно, и чего Корчинский мучается в этой Украине , все его дружки на Канарах и Багамах ласты парят, а он тут бедняга с так им презираемыми малороссами застрял
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Алік Міссін
01.11.2007 3:53:45
 
Looks like Дмитро knows what he's talking about. Please keep up good work, Дмитро! Дякую, Алік.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Вера
31.10.2007 22:59:21
 
Аким ты был, Аким остался!
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Drt(K)
31.10.2007 22:39:04
 
Діждались таки! Впізнаю Дмитра. Сипнув перцю. Ніби то і не так щоб із злістю, але чітко дає зрозуміти, що то є справжній, а не отой показушно-галасливий, беззубий і безпечний, як іграшковий вовк. Був би справжнім, то вже не один вражина на гілляці обісцяний гойдався. А ота Катерина була б підірвана за день до відкриття
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Юрий
31.10.2007 20:49:02
 
Последняя КОРОБОВА - тут: http://invivio.net/info/134868.htm и теперь там будет... Точно,угол Еврейской и Шухевича. Браво, Одесса.Гурвицу +1.(Но, вообще,пора гнать)
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
_metrolog_
31.10.2007 20:29:14
 
Цього провокатора запускають лише тоді, коли наша беззуба влада вже зовсім не має "чево сказать"... Та невже за наший МЗС повинні відповідати ці болячки на тілі України???
(вибачте за помилку)
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 

Первые 25 комментариев
 Следующие 25 комментариев »
Комментировать
Комментировать
Читайте
Обновлено: 07 октября 12:02
Жёлтые

bigmir)net TOP 100
TOP.proext.com

Rambler's Top100
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на сайт обязательна. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.
© 2008 Интернет-холдинг «ОБОЗ.ua». Все права защищены.