Крим: або український, або нічий

Смотрите
Крим: або український, або нічий
Крим: або український, або нічий Крим: або український, або нічий

«Мова йде не про те, чи буде Крим російський, чи буде він український. Мова йде про те, що Крим буде або український, або безлюдний»

Всі етнічні конфлікти спровоковані не силою, а слабкістю. Слабкість української влади провокує конфлікт у Криму, - такі заяви зробив під час прес-конференції на «Обозревателе» лідер партії «Братство» Дмитро Корчинський.

Найбільш дискримінованою частиною населення Криму є українці

Актив «Братства» заявив про дискримінацію українців на півострові. Зокрема, навів дані власного дослідження. Результати дослідження свідчать про те, що у контексті Криму варто говорити не про так звану «насильницьку українізацію», а про серйозну дискримінацію етнічних українців. «Дискримінація українців відбувається в усіх сферах життя, - стверджує «Братство», – починаючи від побутової, коли людей, які розмовляють українською, виштовхують з тролейбусу чи не відпускають товар у магазині, і закінчуючи убивствами на національному ґрунті».

Із 626 загальноосвітніх шкіл, наявних на півострові, лише 6 - україномовні. «Міністерством освіти України був виданий наказ, згідно якого половина предметів у школах повинна викладатися українською мовою, але Верховна Рада АР Крим визнала цей наказ не обов’язковим для виконання», - пояснюють активісти. Подібна ситуація і з вищою освітою – із 45 кримських вузів лише один «можна назвати українським – це філія Київського національного університету культури та мистецтв». Окрім того, в автономії немає жодної української бібліотеки і жодного українського театру.

Майже позбавлені українці Криму й своїх засобів масової інформації. «Діє лише одна телерадіокомпанія, яка веде мовлення українською мовою – ТРК «Бриз» Військово-морський сил України. Із 800 друкованих видань лише 3 – українською мовою. З грудня 2006 року національне радіо припинило мовлення на території Криму», - стверджує дослідження. «Українці у Криму перебувають у інформаційній блокаді», - робить висновок «Братство».

«Політикою займатися небезпечно для життя», - скаржаться активісти. «Українців, які займаються громадською діяльністю, переслідують – це погрози, пошкодження майна, фізичні розправи над активістами». Наприклад, в цьому році було побито В’ячеслава Маковійчука – 17-річного активіста молодіжного союзу «Наша Україна». Окрім того, «в Криму вже сталося декілька убивств українців саме на національній основі». «Місяць тому під Сімферополем було знайдено тіло активіста Конгресу українських націоналістів із шістьма ножовими пораненнями, проламаним черепом і написом, вирізаним ножем на грудях: – «смерть Украине».

За словами активістів «Братства», за всі роки незалежності не було розслідувано жодного випадку переслідувань українців. «Все це робиться з відома влади, під прикриттям влади і правоохоронних органів», - стверджують вони. Отже, спираючись на дослідження, «Братство» робить висновок – «найбільш дискримінованою частиною населення Криму є українці».

Якщо ти націоналіст, приїжджай у Крим!

Аналізуючи наслідку такого стану речей, Дмитро Корчинський нагадав, що «останні 17 років Україна ніяк не турбувала Крим». Це призвело до утисків українців в Криму і відвертої дискримінації і з боку органів влади Криму, з боку правоохоронних органів Криму і з боку добре фінансованих проросійських організацій, - розповів лідер «Братства».

На думку пана Корчинського, етнічні українці Криму, які складають 24% усього населення півострову, не відчувають ніякої підтримки «з боку Києва, з боку Міністерства внутрішніх справ, Служби безпеки України, української влади». Натомість, «активісти російських організацій, проросійські чиновники, проросійські журналісти, власники ЗМІ відчувають суттєву матеріальну і фізичну підтримку з боку Російської Федерації», - наголошує Дмитро Корчинський. «Ми забули про українців Криму», - каже він. І тому «претензії, безумовно, треба пред’являти українській владі».

Саме не відчуваючи підтримку з боку держави, українці Криму «поводять себе, як меншовартісний народ», - продовжує лідер «Братства». Але особливості менталітету росіян (яких на півострові 60%) полягають в тому, що вони «здатні поважати тільки тих, кого бояться». А отже, «вони не бояться українців – вони їх не люблять і зневажають. Росіяни ніколи не поважали слабких». Саме тому «ми не можемо так пропагувати нічого українського, щоб це не викликало гніву, обурення і неприйняття у росіян».

«Все, що робиться у Криму – не із любові до Росії, а із ненависті до всього українського. Ми повинні розуміти, що ми маємо справу із людьми, які нас ненавидять. Немає сенсу знаходити компроміс з цими людьми. Цим людям треба показувати силу», - впевнений Дмитро Корчинський.

Лідер «Братства» не заперечує той факт, що Крим був і залишається поліетнічним утворенням, а тому оцінює ситуацію тверезо. «У нас завжди були історичні проблеми – і з татарами, і з росіянами, - але не потрібно ставити собі нездійсненних завдань, - каже він. - У нас немає суб’єкту, який міг би очистити Крим. Мова йде всього лише про те, щоб захистити українців, які там є».

«Українська держава не повинна піддаватися на провокації, а лише реалізовувати функції держави», - вважає Дмитро Корчинський, однак зазначає, що ця держава «не є державою в Києві, тому не буде державою і в Сімферополі». А відтак, на думку лідера «Братства», захистити українців у Криму можуть лише українці з всієї України. «Бути націоналістом у Львові – смішно і ганебно. Якщо ти націоналіст, приїжджай у Крим. Не треба лазити на Говерлу – є кримські гори. Всі – туди! Треба заселити Крим», - закликає пан Корчинський.

Війна за Крим розпочнеться 2010-го року. Не гай даремно часу!

У кримській конфронтації по лінії українці-росіяни зацікавлена Російська Федерація, вважає Дмитро Корчинський. «Росії не потрібна лояльна Україна, - стверджує він. - Їй потрібна злобно-бандерівська Україна, яку можна час від часу тикати носом в лайно і час від часу перемагати».

За словами пана Корчинського, «проект повернення Криму в Росію – це великий проект, який може мобілізувати російського виборця і об’єднати російську еліту на десятиліття вперед – особливо в умовах економічної кризи, яке гряде». «Гряде великий конфлікт, - каже він, - і з цього конфлікту ми повинні спробувати вийти переможцями».

«На наш погляд, війна у Криму обов’язково буде, тому що в цьому полягає політика Росії», - дав прогноз пан Корчинський. Лідер «Братства» навів можливий сценарій нагнітання міжетнічного конфлікту у Криму, який може завершитися справжньою війною.

«Війна почнеться після виборів у місцеві органи влади», - прогнозує він (у 2010 році – Ред.). «До цих виборів буде «накручуватися» ситуація, потім Росія вкладеться у вибори для того, щоби на всіх рівнях у місцеві органи влади пройшли радикальні проросійські діячі, після цього республіканським парламентом, меріями міст, районними радами Криму буде проголошений офіційний курс на сепарацію, припиняться відрахування коштів, буде проводитися підпорядкування підрозділів МВС Криму, і ми будемо спостерігати те, що спостерігало Придністров’я, Абхазія, Південна Осетія. Саме тоді й почнеться війна».

«Всі кримські мешканці, які здатні тверезо мислити, повинні зрозуміти, що будь-яка серйозна зміна у Криму, якщо буде реалізовуватися російський план, буде означати тривалу війну. Ми, можливо, не зможемо виграти цю війну – українці мало які війни виграли, - але здатні вести війну дуже довго». «Наступні 20-30-40 років в Криму буде дуже неспокійно. Будуть вибухи, будуть постріли, буде терор, і ніяких курортників там не буде – це точно, - прогнозує Дмитро Корчинський. - Жити в Криму не буде з чого. Все одно більшості населення прийдеться виїхати. Може, там не залишиться жодного українця, але те, що там не залишиться росіян – це сто відсотків».

«Мова йде не про те, чи буде Крим російський, чи буде він український. Мова йде про те, що Крим буде або український, або безлюдний».

Щоб не втрачати час, що залишився до 2010 року, Дмитро Корчинський пропонує не покладатися на зусилля української держави у цьому питанні, а вдатися до власних дій. «Жодних сподівань на українську державу – все в руках українського суспільства». «Українське суспільство повинно створювати комітети порятунку Криму, повинно надсилати туди своїх активістів, повинно змінювати демографічну і етнічну ситуацію у Криму. Ми повинні просто захистити своїх у Криму», - закликає він. На думку пана Корчинського, саме за умов «значного підсилення українців Криму своєю підтримкою», ми зможемо уникнути війни і насильства на півострові.

Усі відповіді Дмитра Корчинського читачам «Обозу» дивіться тут

Дивіться відеозвіт з прес-конференції Дмитра Корчинського на «Обозревателе»:

Война в Крыму начнется после выборов

Корчинский будет агитировать за маргиналов

России нужны бандеровцы!

Все российские националисты окопались в Украине

09 октября 16:57
:   Средняя оценка: Голосов: 13
РаспечататьОтправить другу
Комментировать  "Крим: або український, або нічий"
Комментировать  "Крим: або український, або нічий"
Читать правила
Читать правила
Имя*  
Ваш комментарий* 
 
Комментарии: 111    показать все | позитивные | негативные
Steppenwolf
11.10.2008 16:16:58
 
Да уж, ну Димон ты и провокатор. Или Кавнюк просто. Ой полууучишь по морде. Чтоб это русские не признавали украинцев. Не, ну есть уроды и у нас и там. Но в целом-то народ добрый. Зачем ты (не Вы) такое дерьмо печатешь?!
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
lukaviy
11.10.2008 4:00:47
 
Боба написал/а
Лукавому. Проститутка - это женщина, которая за деньги продает свою любовь. А у российской императрицы деньги, представь, водились.
Но в одном, изходя из твоего мышления, ты прав. Украинцы и поляки - словяне, а русские - славяне.

Бобе. Ну есле точнее, русские ето украинцы (от Киевской Руси )а жители Росии ето росияни.
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
Боба
10.10.2008 21:52:52
 
Лукавому. Проститутка - это женщина, которая за деньги продает свою любовь. А у российской императрицы деньги, представь, водились.
Но в одном, изходя из твоего мышления, ты прав. Украинцы и поляки - словяне, а русские - славяне.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Украинец-Крымская обл.
10.10.2008 21:17:51
 
Русскому. Поздравляю Вас.Вы сами признали, что Вы человек без корней. Вы гражданин догнивающей империи зла! Как я и думал у Вас ментальность "сверхчеловека", а это уже фашизм .
не согласен согласен    Рейтинг: -3
 
lukaviy
10.10.2008 20:48:33
 


Настоящие словяни (поляки и украинцы) могут быть только проститутками. Как в жизни, так и в политике. Слава богу что русские не словяне.

росийская царица "катя", признана сомоы большоы шлюхой и проституткой в мире, быков любила., куда там словянам......
не согласен согласен    Рейтинг: -3
 
Укр
10.10.2008 19:47:13
 
...Біда в тім , що в росіян нічого не залишилось від слов,ян.....

Шановний Українец-Крим !
Вивчайте Грушевського. "К 12 століттю почалася міграція слов"ян. Населення відливало на Північь". Словя"ни на теренах сучасної України заміщувались черкасами, касогами та адигами. На Львівщині - татарами.
Привіт від словя"н.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Боба
10.10.2008 19:22:38
 
С вашим атаманом (Корчинским) любо голову сложить.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Djui
10.10.2008 18:35:37
 
stone
Тогда почему он не выслал нах приболтусов, за которыми тянулось ой как много всего. В любом случае независмо от мотивации ИВС депортация сохранила популяцию, не будь её, то сейчас в Крыму проблемы к.т. не стояло бы.
З.Ы.Линк даёт ссылку на офиц. документ, а не на ля-ля "очевидцев" коими так любят козырять обличители "кроваваго режима".
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Крымчанин
10.10.2008 18:15:53
 
Друзья,бросьте вы оскорблять друг друга.Как дети,ей богу."Дурак,сам дурак..."Фи.Политиканы этого и добиваются.Нахер вы на эти провокации ведетесь?
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Русский
10.10.2008 18:00:29
 
Українец-Крим написал/а
Біда в тім , що в росіян нічого не залишилось від слов,ян. На протязі віків українці намагались розбавити їм кров, але з цього нічого так і не вийшло. Чінгізханське в них перемогло.Росія- азіопа!


Настоящие словяни (поляки и украинцы) могут быть только проститутками. Как в жизни, так и в политике. Слава богу что русские не словяне.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
stone
10.10.2008 17:29:18
 
Прошу прощения, забыл в нижерасположившемся посте добавить адресата. Это мы с Djui ведем беседу :-)
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
stone
10.10.2008 17:26:13
 
Это вы ни черта не прочувствовали образности. Татары Виссарионыча так же беспокоили в плане спасения от ярости русских офицеров, как и в Буша волновало благополучие иракского населения, - и те, и те мешали. И Джордж Джорджевич ведь тоже не исстребил коренное население, пощадил так сказать. Молиться и ему тоже?
ПС. Линки мне можете не подсовывать, интернет пониться материалами, как гармонирующими с моими взглядами, так и с вашими.
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
Українец-Крим
10.10.2008 16:54:29
 
Біда в тім , що в росіян нічого не залишилось від слов,ян. На протязі віків українці намагались розбавити їм кров, але з цього нічого так і не вийшло. Чінгізханське в них перемогло.Росія- азіопа!
не согласен согласен    Рейтинг: -5
 
VASJA
10.10.2008 16:53:04
 
Хоть обычно я его не поддержую ( Карчинского ) , но сейчас я сним целяком согласен!
не согласен согласен    Рейтинг: -6
 
Слава
10.10.2008 16:35:44
 
Чи не вперше погоджуюсь з Дмитром, все абсолютно вірно (крім "треба заселити Крим", це звучить абсурдно), саме така ситуація в Криму і, на жаль, змін на краще для українців не передбачається. Політика держави незрозуміла, слабка, а росіяни (і не тільки) дійсно поважають тільки сильних.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Древній укр
10.10.2008 15:53:36
 
І чому у нас ніколи не було Держави? Мабуть том, що дуже багато божевільних..
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
Djui
10.10.2008 15:45:01
 
stone
какое ВПК, какие к черту цеха и лагеря в Узбекистане? Что вы несёте? Полюбопытствуйте: .specnaz.ru/archive/03_2002/13.htm. А также поинтересуйтесь судьбой европейских коллаборационистах, коих без суда и следствия мочили свои же соседи. В одной Франции таких на сотни тысяч, а вина многих из них была лишь в том, что подрабатывали в немец.бордели.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
stone
10.10.2008 15:19:26
 
Djui написал/а
stoneИосиф сохранил им жизнь.Представьте, что бы произошло с ними, когда вернулись фронтовики и узнали что те творили выслуживаясь перед А.Г. Вы можете предсказать поведение человека прошедшего 2МВ, вернувшегося домой и узнавшего, что его семью...и в этом вина его соседей к.т. Я могу предсказать...и Сталин мог...посему к.т. на Сталина молиться надо.

Сохранил им жизнь.. Какое великодушие со стороны Кобы! Так а почему бы не сохранить, если человеческий ресурс в то время был ой как полезен для ВПК и НХ. Именно поэтому в тюрьмах и лагерях так же производственные цеха не пустовали.
Хотя.. Перефразируя сладкую парочку классиков сатиры, - 'Молитесь, Шура...'
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Djui
10.10.2008 15:14:18
 
stone

Иосиф сохранил им жизнь.Представьте, что бы произошло с ними, когда вернулись фронтовики и узнали что те творили выслуживаясь перед А.Г. Вы можете предсказать поведение человека прошедшего 2МВ, вернувшегося домой и узнавшего, что его семью...и в этом вина его соседей к.т. Я могу предсказать...и Сталин мог...посему к.т. на Сталина молиться надо.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Тарас
10.10.2008 14:51:08
 
Djui написал/а
..Но свидомые западенцы это особая каста, для которой голодомор и прочие бедствия есть нац. бренд.. .
Всіх під одну грибінку вировняв а потім ще й обісрав. Джуй, "не суди да не судим будеш". Ти всіх не знаєш, і тебе всі не знають, тому не треба ля-ля...
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Тарас
10.10.2008 14:46:56
 
Русский написал/а
Короче, нас готовятся убивать. Интересно, где можно достать оружие?

Провокатор...
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Крымчанин
10.10.2008 14:41:11
 
4stone
Иосиф загубил кроме татар еще тьму народа.С ним всё всем понятно.В раше только пошел откат в сторону "отмывания памяти сталина" почему-то.
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
Крымчанин
10.10.2008 14:36:02
 
Украинцу из Крыма
Да бросьте вы дуться.Я тоже уважаю культуры народов-русских,украинцев,крымских татар болгар,армян и прочих.Но,в отличие от Вас,мне и в голову не приходило никого обвинять в фашизме,шовинизме etc.Это наверна отличает меня,крымчанина,который знает все сложности региона,от Вас-свидомого наймита,возможно отрабатывающего деньги.Засим откланиваюсь.
не согласен согласен    Рейтинг: 7
 
stone
10.10.2008 14:31:24
 
Тима написал/а
.....,т.к. российская империя бережно ценила крымских татар.

Особенно Иосиф I. Души в них не чаял.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Украинец-Крымская обл.
10.10.2008 14:24:35
 
Уважаемые спасибо! Вы настоящие имперские националисты-фашисты! В отличии от вас я, как патриот Украины кроме своей культуры , языка уважаю и люблю русскую культуру и многих других народов . Вот это и есть главное отличие между украинским патриотом и российским шовинистом фашистом! .
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Нина
10.10.2008 14:22:27
 
"Наступні 20-30-40 років в Криму буде дуже неспокійно"
Следующие 20-40 лет будет очень спокойно и не только в Крыму- с этой разноцветной властной сволочью народ вымрет ( потери 0,5 млн в год!).
Так что будет не Украина, а кладбище...
не согласен согласен    Рейтинг: 6
 
Ну ну
10.10.2008 14:17:24
 
Бравые бандеровцы намерены убивать женщин и детей в Крыму? Ручонки чешутся? А татар не боитесь - татары кишки вам выпустят, иго медом покажется.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Djui
10.10.2008 14:11:45
 
Тарас 13:51:10
Такую подборочку может сделать про себя любая нация, только не один уважающий себя народ не будет возводить это в культ. Но свидомые западенцы это особая каста, для которой голодомор и прочие бедствия есть нац. бренд. Стоит ли удивляться, что родоначальник мазохизма уроженец Лемберга.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Серега, Харьков
10.10.2008 14:06:59
 
Даешь укрсранизацию Крыма и всей Украины! Скоро все будем в России! Дякую гнилых апельсинов! Слава вакрчукам и свинорылым кириленкам!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
3d-alex
10.10.2008 14:04:20
 
какие вы все тупые!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Тима
10.10.2008 14:00:52
 
То,что Корчинского, который из себя крутого корчит повесят в Абхазии-никакого сомнения, вопрос только во времени.То что Крым НИКОГДА украинским не был-это реальный исторический факт! Крым всегда особняком стоял,т.к. российская империя бережно ценила крымских татар.Так что бандерлогам лучше сюда не лезть! Хлопотно это.
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
Русский
10.10.2008 13:59:39
 
Короче, нас готовятся убивать. Интересно, где можно достать оружие?
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
виктория
10.10.2008 13:58:20
 
насилие порождает насилие и хаос, а национализм рядом с фашизмом.
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
Djui
10.10.2008 13:54:52
 
Украинец-Крымская обл. написал/а
Я сказал 95% -Чиновников Крыма

Ага, президент Украины традиционно раз в год разгоняет всенародно избранный парламент и не может решить проблему Крыма всего лишь уволив чиновников одной автономной области, которые находятся в его подчинении - глупая свидомая сказка.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Русский
10.10.2008 13:52:54
 
Украинец-Крымская обл. написал/а
некоторых наций с имперскими амбициями !

Имперские амбиции только у украинцев. Сидите в своем киеве, и не указывайте нам, на каком языке говорить.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
A5
10.10.2008 13:52:35
 
Украинец-Крымская обл. написал/а
Я не знаю когда Вы стали крымчанами , но я здесь родился и живу всю жизнь как и мои предки! В Симферополе имею несколько сотень родственников. И в тоже время я помню свои корни. Помню из рассказов дедов и прадедов кто терзал мою Украину, мою землю сотни лет.

Ну а если бы Вы нашли какого-нибудь этнического половца, то он с горечью рассказал бы Вам, как его родную землю, его степи, истерзали и растоптали эти злыдни - украинцы. Про половцев примерно тоже самое мог бы поведать некий этнический гот. Про гота - скиф или сармат. Про тех - представители каких-нить культур ямных погребений, про тех - трипольцы и т.п. до бесконечности. Скажите, Вы точно помните, что Ваши деды и прадеды завещали Вам хранить эту святую ненависть? Ничего не перепутали? А может, деды и прадеды, в чем-то ошибались? Может, чего-то не знали. Скажите, как Вы полагаете, какой была бы судьба Запорожской Сечи, не разгони ее Екатерина? Со своим государством, как-то, многие столетия ничего не выходило, да и сейчас, скорее не выходит. Разогнали бы Сечь или турки, или поляки, или австрийцы. Никто бы не потерпел до конца XVIII века в центре Европы полугосударственное-полубандитское образование, занимающееся наемничеством и "контролирующее" пути сообщения. Удивительно не то, что его разогнали, удивительно то, сколько десятилетий его терпели. Ни одна западная монархия ничего такого в это время терпеть бы не стала. Ближайший аналог - пресловутый Орден Тамплиеров разогнали за полтыщи лет до, и поступали при этом гораздо более жестоким образом, фактически истребили. Какой сейчас смысл в этом "я помню, кто разогнал Сечь?" Чем Вам помогает эта память о том, что Вы - потомок "разогнанных"?
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
Крымчанин
10.10.2008 13:52:07
 
У Вас удивительно агрессивный взгляд на вещи.Почему придуманная республика?Крым исторически всегда шел особняком-так уж сложилось.Ваше право это не принимать.Только зачем с такой ненавистью об этом кричать?Насчет чиновников...Чиновники-тоже люди,и также как в любом социуме,есть хорошие и плохие.На каком основании вы 95% чиновников обвиняете Пятой колонной?И последнее-самая пожалуй имперски-амбициозная нация,-американцы-никаким языком,кроме английского не владеет,это доказано не мной.Россияне(а именно их вы имели в виду,наверно) на их фоне отлично выглядят,поверьте.
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
Тарас
10.10.2008 13:51:10
 
Djui написал/а
Кто?

1)Монголо-татари (набіги на січ і перетворення укр. на рабів і яничарів)
2)Московські князі (петро 1-й, катерина 2-га, багато "хорошого" всього не напишеш)
3) Поляки (кріпацтво і знищення українців)
4)Комуняри (колективізація русифікація, знищення десидентів і інтелегенції, голодомори)
не согласен согласен    Рейтинг: -2
 
Украинец-Крымская обл.
10.10.2008 13:41:51
 
Я сказал 95% -Чиновников Крыма , А 99% населения Крыма нормальные трудолюбивые люди и придуманная коммуношовинистами республика им пофиг! И еще каждый украинец знает и владеет двумя, тремя языками в отличии от некоторых наций с имперскими амбициями !
не согласен согласен    Рейтинг: -2
 
Тарас
10.10.2008 13:40:44
 
2 Тарас написал/а
"якщо це буде після 2017 року то флота РФ там не повинно бути"
"Действие ?Большого договора? между Россией и Украиной продлено еще на 10 лет,

Угу... очі протри будь-ласка перш ніж щось карлюкати... Я мав на увазі договір про бвзуваня ЧФ РФ, а не про "дружбу і співробітництво"
не согласен согласен    Рейтинг: -3
 
Djui
10.10.2008 13:18:50
 
Украинец-Крымская обл. написал/а
Помню из рассказов дедов и прадедов кто терзал мою Украину, мою землю сотни лет.

Кто?
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
Крымчанин
10.10.2008 13:15:08
 
Хм.Хотите быть Крымчанином-будьте.Ну никто у вас этого не оспаривает.Американцы вон тоже все грузины 8-)..Только вряд ли,придя в учреждение,стоя в очереди или едучи в маршрутке,Вы осмелитесь вслух заявить,что 95% жителей крыма-П'ята колона.Сразу ж@пу-то надерут ;-).Не так ли?Истинный крымчанин такое не скажет.Так что можно сделать вывод,что Вы-сказанное Виктором 10.10.2008 12:45:00.Вот такое вот мое скромное мнение.Извините,если чем-то Вас задел.
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
Украинец-Крымская обл.
10.10.2008 13:06:08
 
Я не знаю когда Вы стали крымчанами , но я здесь родился и живу всю жизнь как и мои предки! В Симферополе имею несколько сотень родственников. И в тоже время я помню свои корни. Помню из рассказов дедов и прадедов кто терзал мою Украину, мою землю сотни лет.
не согласен согласен    Рейтинг: -4
 
Djui
10.10.2008 13:03:53
 
WSG написал/а
Крим не віддамо. На Україні ще досидь багато патріотів. Нехай москалі бояться нас. У відповідь окупуємо Москву.

Ты опоздал, судя по стройкам и панелям ваши "патріотів" её уже давно оккупировали...
не согласен согласен    Рейтинг: 6
 
2 Тарас
10.10.2008 12:53:18
 
"якщо це буде після 2017 року то флота РФ там не повинно бути"
"Действие ?Большого договора? между Россией и Украиной продлено еще на 10 лет, поскольку до 1 октября ни одна из сторон не заявила о намерениях прекратить участие в соглашении. Об этом заявил президент Украины."Ширше надо на жизнь смотреть,любезный
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
WSG
10.10.2008 12:51:35
 
Крим не віддамо. На Україні ще досидь багато патріотів. Нехай москалі бояться нас. У відповідь окупуємо Москву.
не согласен согласен    Рейтинг: -8
 
Тарас
10.10.2008 12:51:17
 
Виктор написал/а
Украинец-Крымская обл это галицай который к Крыму никакого отношения не имеет. .....

Це написав Віктор Янукович! Браво Вітьок! Гарна пердвиборна агітація яка ще більше розколює країну! Тільки тобі цього не зрозуміти бо на "зоні" "членом" всі міски бибили...
не согласен согласен    Рейтинг: -2
 
Виктор
10.10.2008 12:45:00
 
Украинец-Крымская обл это галицай который к Крыму никакого отношения не имеет. Очень ждет когда Россия по полной программе вдует по самое не балуйся тому, что называется украиной. Тогда он радостно побежит в свой схрон, чтобы сидя в этом погребе опять бороться за незалежность. Россия поступит мудрее. Она отдаст галицаев полякам. Те их быстро выкинут в самые разные страны.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Тарас для "Руського"
10.10.2008 12:42:33
 
Вся ваша заява є провокативною і спонукає до міжнаціональної ворожнечі, ви на кого працюєте?!
не согласен согласен    Рейтинг: -3
 
Тарас
10.10.2008 12:38:42
 
Русский написал/а
И тотчас туда ринутся толпы украинских нацистов, для того, чтобы убивать русских.

А якщо Крим відєднають сепаратисти (будь-якої національності) то у арештах і засудженні цих людей немає нічого проти законного навіть по міжнародному праву. Вбивати нікого ніхто не буде бо це - протизаконно.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 

Первые 50 комментариев
 Следующие 50 комментариев »
Комментировать  "Крим: або український, або нічий"
Комментировать  "Крим: або український, або нічий"
Обновлено: 04 июля 18:04
Жёлтые

Интернет магазин загрузка...
weblog.com.ua bigmir)net TOP 100

Rambler's Top100
При любом использовании материалов и новостей сайта гиперссылка на Обозреватель обязательна. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов и новостей не несет.
© 2009 Интернет-холдинг «ОБОЗ.ua». Все права защищены.