Степан Бандера: бандит, коханець, бог

Смотрите
Степан Бандера: бандит, коханець, бог
Степан Бандера: бандит, коханець, бог Степан Бандера: бандит, коханець, бог Степан Бандера: бандит, коханець, бог

Постать Степана Бандери викликає багато дискусій. «Мені здається, що це не випадково, оскільки одні політичні сили здобули владу, інші її втратили, і пішов «наступ» по всьому «фронту», зокрема, по ідеологічному. Степану Бандері приписують фашистські погляди. Насправді, це не відповідає дійсності, але, тим не менше, вони знов привернули увагу до цієї історичної постаті», - розповів під час прес-конференції на «Обозревателе» журналіст Юрій Луканов – автор документальної стрічки «Три любові Степана Бандери».

Прес-конференція, що була присвячена жартівливій події – присвоєнню Юрію Луканову премії імені Лаврентія Берії та нагородження його путівкою до «санаторію» «ГУЛАГ», несподівано переросла у серйозну розмову про одну з найодіозніших фігур української історії – Степана Бандеру. Бандеру, якого ми знаємо і якого не знаємо.

Уривок стрічки «Три любові Степана Бандери» дивіться тут

Пропонуємо вам фрагменти інтерв’ю із автором документального дослідження.

-Одни рассматривают деятельность Бандеры только с негативной стороны, другие идеализируют. Так все-таки, в деятельности Степана Бандеры было больше позитивного для Украины или все-таки негативного? А может о нем просто стоит забыть?

Забувати свою історію – це гріх, яка б вона не була. Я не хочу давати оцінки «біле» і «чорне». Степан Бандера – дуже цікава постать. Звичайно, у національному русі є багато речей, які можна було б засудити, але я не берусь за це, тому що вони діяли за законами свого часу і я приймаю це як факт, як даність. Але я переконаний, що без цього незалежного руху не існувало б сучасної України. Можливо, було б якесь формальне утворення, але б воно нагадувало сучасну Білорусь. Тому в цьому плані Організація українських націоналістів і рух, очолюваний Степаном Бандерою зіграв, безумовно, позитивну роль для України.

Цей рух показав, що українці, окрім того, що вміють сміятися, пісні співати, ще й вміють дати здачі або відстояти свої інтереси.

-Скажіть, а чому людей, що грабували сусідні села, коли кінчався провіант й ґвалтували й вбивали вагітних жінок зараз намагаються виправдати та називають «героями»?

Я вже неодноразово казав, що Українська повстанська армія не була «білою і пухнастою», але «білою і пухнастою» не буває взагалі жодна армія світу. Коли маса людей беруть до рук зброю, може відбуватися все, що завгодно. Подібні претензії ви можете пред’явити кому завгодно.

Такі факти, про які Ви кажете, безумовно, мали місце, тільки вони не грабували сусідні села. Взагалі. Що таке «сусідні»? Сусідні по відношенню до кого? Були такі моменти, як, наприклад, Волинська трагедія, коли було взаємопоборювання українців і поляків, коли українці, як і поляки, винищували навіть мирне населення, на жаль. Це дуже трагічна ситуація. Треба знати і пам’ятати про це, щоб таке ніколи не повторилося.

-Відомо, що СРСР був союзником гітлерівської Німеччини аж до того моменту, коли впала перша фашистська бомба на територію СРСР. А у 1939 р. після загарбання Польщі радянські та німецькі війська разом провели парад у Бресті. І це не зчиняє галасу у апологетів червоної імперії. А ситуативний (sic!) союз українського визвольного руху з Німеччиною напередодні війни спричиняє жахливі звинувачення з боку україноненависників. Чому бандерівців шанують там, де вони буцімто вбивали мирне населення, а проклинають там, де їх фактично не було? Це ж якась бридня!

Це наслідок і радянської пропаганди, і наслідок пропаганди останніх років, зокрема, з боку нашого «старшого брата», який не відрізняється толерантністю.

Мені здається що той матеріал, який ми отримали після демократизації в Радянському Союзі і при створенні незалежних держав, дає підстави відмовитись від біло-чорної характеристики. Насправді, ми вже зрозуміли, що не буває хороших і поганих тоталітарних режимів. Був Радянський Союз і була Німеччина, які дуже схожі між собою: два криваві режими. Між ними знаходилася Організація українських націоналістів, яка мусила грати за встановленими цими режимами правилами. Разом з тим, я не хочу принижувати роль рядових бійців Червоної Армії, які не знали про всі ці політичні нюанси, які йшли проти німців воювати за свою Батьківщину. Честь їм і хвала! Але так само честь і хвала Українській повстанській армії, яка теж воювала за свою Батьківщину, за незалежну Україну.

-Бандеровцы не участвовали в борьбе против фашизма, как это делал весь мир, а наоборот, стреляли в спины тем, кто воевал против фашистов. Отсиживались в лесах, мародерствовали, бандитствовали, ходили в чистой униформе и прикрывались лозунгом боротьби за Україну. У них нет ни одной, даже маленькой, военной операции, которая давало бы право называться солдатами.

Ви кажете, що вони не воювали. В той же час, є купа документів, які свідчать про те, що вони воювали. Крім того, фраза про те, що «вони стріляли в спину», свідчить про те, що це явно пропагандистське гасло, бо в спину стріляють всі армії світу і ніхто не виходить перед обличчям ворога і не кажуть: «Давай ми з тобою чесно позмагаємось».

Тому не вживайте подібних гасел, бо це просто смішно.

«Бандитами» Українську повстанську армію називала як радянська пропаганда, так і німецька пропаганда. Зокрема, у книжці Володимира Косики «Україна і Німеччина у роки Другої світової війни». Там наведено дуже багато документів з німецьких архівів, вони вам багато про що скажуть.

-Які основні риси характеру Бандери?

Однозначно, це дуже сильна воля. Ви бачили у фільмі епізод, де розповідалося про те, що Бандера ще в юнацькі літа готував себе до того, що його будуть катувати. Він заганяв собі голки під нігті і бив себе батогом. Ця людина виховала в собі залізну волю. Очевидно, в нього були лідерські якості, харизма, бо його прихильники ставляться до нього, ледь не як до бога. Я не прихильник такого обожнювання будь-кого, але це факт – до нього саме так і ставляться.

-Судячи з того, скільки про Бандеру пишуть, він був вельми енергійний чоловік. Енергійні чоловіки мають подобатися жінкам з усіма наслідками, що звідси випливають. Відповідно: чи відомо щось про позашлюбних дітей Бандери?

(сміється) Про позашлюбних дітей не знаю. Багато із його ідеологічних прихильників вважають, що вони всі діти Бандери. Чи позашлюбні – не знаю.

-Неужели у такого интересного и незаурядного мужчины, как Степан Бандера, было в жизни всего три любви? Может, Вам есть, что поведать нам дополнительно?

(сміється) Я б вам із задоволенням розповів, але проблема в тому, що я, як журналіст, «розкопав» лише три кохання. Близькі до Степана Бандери люди казали, що були в нього й інші «амурні» речі, але це все було на рівні балачок – фактів не було жодних. Я думаю, справді, такий гідний чоловік мав би приваблювати жінок.

-Може, хтось і не зрозумів, що вже нема ні "буржуазних" ні "націоналістів". Тиражування всіх цих совкових штампів може когось збити з пантелику. Необхідно речі називати своїми іменами - воював за Україну - значить, герой, проти - значить, ворог.

Це правда. Якщо давати стислі і короткі оцінки. Але взагалі-то історія ніколи не буває «чорною» і «білою», і навіть якщо люди геройські за Україну, на жаль, трапляються речі, які можуть нам не подобатися. Ми теж про них повинні пам’ятати. Інша річ – про них треба пам’ятати спокійно і не влаштовувати танців на трунах, як це сьогодні роблять деякі політичні сили, намагаючись роздмухати з цього скандал і протиставити одну частину населення України іншій частині населення або один народ іншому народу.

Всі відповіді Юрія Луканова читайте тут

Дивіться відеозвіт веб-конференції на ВідеоОбозі:

Бандерівський рух показав усьому світу, що українці можуть дати здачі

Луканов: «Мало не покажется!», - казав мені НКВДшник

Луканов: Ідея фільму про Бандеру народилася за чаркою

Підготувала: Тетяна Гайжевська

26 июня 17:30
:   Средняя оценка: Голосов: 9
РаспечататьОтправить другу
Комментировать  "Степан Бандера: бандит, коханець, бог"
Комментировать  "Степан Бандера: бандит, коханець, бог"
Читать правила
Читать правила
Имя*  
Ваш комментарий* 
 
київлянин
18.08.2008 2:51:50
 
а рашки окрім як посварювати народи один проти одного та ганьбувати, більш ні чого й не роблять, факт!
самі провірте
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Vic
28.06.2008 16:10:40
 
Степан Бандера – дуже цікава постать. Звичайно, у національному русі є багато речей, які можна було б засудити, але я не берусь за це, тому що вони діяли за законами свого часу і я приймаю це як факт, як даність. Але я переконаний, що без цього незалежного руху не існувало б сучасної України. Можливо, було б якесь формальне утворення, але б воно нагадувало сучасну Білорусь. Тому в цьому плані Організація українських націоналістів і рух, очолюваний Степаном Бандерою зіграв, безумовно, позитивну роль для України. - І це ПРАВДА НА ВСІ 100% !! ! ! ! !
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
маскаль
27.06.2008 20:47:34
 
\\Читайте документы\\ НЕ суетись особо, мову вивчи для початку патриот хренов,а предки мои воевали правильно, только не путай мурло палачей с солдатами,а тебе скоро татары с румынами привет передадут,так что не радуйся особо.
не согласен согласен    Рейтинг: -4
 
Читайте документы
27.06.2008 20:28:37
 
маскаль
27.06.2008 20:20:23

Это твои предки, твой папашка творили все эти зверства. Что, сильно хочешь снова украинской крови попить, человечинки покушать, людоед комунистический?
Гигнулась твоя проклятая комуно-тоталитарная страна аж загудело за ней. Дай бог гигнется и проклинаемая всеми соседями паганая рашка. Китайцы и мусульмане помогут.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Читайте документы
27.06.2008 20:23:24
 
"На подвір'ї лежало дві сотні трупів порозстрілюваних людей з повідрізуваними вухами, носами, пальцями, повиколюваними очима. Біля стіни стояли чотири величезних котли із звареними людськими тілами. В кожному з них було по 3-4 трупи."; "На гаку висів труп в'язня головою в низ над загаслим багаттям із зовсім спеченою головою, а на долівці лежало цілковито спечене тіло дитини."
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
Читайте документы
27.06.2008 20:21:15
 
"... з 22 по 25 червня москалі почали масово вбивати ув'язнених у Луцькій тюрмі. Основна маса була розстріляна в ніч на 25 червня. Із 5950 тисяч врятувалось тільки 45, котрих москалі невстигли розстріляти, бо на подвір'я тюрми несподівано увірвалися німецькі вояки."
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
маскаль
27.06.2008 20:20:23
 
\\Вовану\\ Побольше таких идейных нациков как ты, одни такие страну уже просрали, а вам пол шага осталось чтобы эту добить окончательно.
не согласен согласен    Рейтинг: -5
 
Читайте документы
27.06.2008 20:19:52
 
До Умані були депортовані 1500 в'язнів із Чорткова чортківським еНКаВеДе. "На всіх виднілися сліди катування: виколоті очі, відрізані вуха, розбиті голови, зламані в ліктях руки й шкіра здерта аж до плеча; багато трупів мали постріли в потилицю."; "Ніколи не забуду того, як одна жінка, пізнавши свого чоловіка з перерізаним горлом, схопила його за голову. Голова відірвалася і вона, з головою в руках, почала бігати й несамовито кричати."
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
Читайте документы
27.06.2008 20:16:36
 
Из свидетельств зверств москалей после драпа красной армии и НКВД в июне 1941г.
"Коли я увійшов у тюрму... Трупи помордованих були жахливо змасакровані, мали повідрубувані чи викручені руки й ноги, повипалювані очі. Московські катюги вживали до свого кривавого ремесла сокир, щоб завдати своїм жертвам як найбільших мук. У жінок, які я бачив по камерах, були повідрізувані груди і повикручувані руки й ноги та порозбивані голови."; "В одній камері я побачив трупи двох молодих дівчаток, пов'язаних із собою колючим дротом. В одної був розпорений живіт і в нього вложено кота, в другої була здерта з рук шкіра по лікті, на рани насипано ячмінних остюків і знову засунено шкіру. В камері на першому поверсі я побачив на стіні, прибитий цвяхами, труп 30-літнього мужчини."; "Були трупи мужчин із відрізаними головами."
КРЕМЯНЕЦЬ: "Згідно з оповіданнями очевидців найстрашнішу смерть мав православний владика Cимон. Звироднілі енкаведисти обсмалили єпископові бороду, відрізали п'яти, ніс та язик й викололи очі."
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
Вован
27.06.2008 16:32:49
 
Герої чи не герої, але люди, які ставлять на кон своє життя, заради ідей (вірних чи хибних, як для кого) варті хоча б на повагу, тому що найцінніше у людини це життя. А люди, які знаючи на перед , що загинуть, встають з колін, напевно всеж таки герої! Та зрештою, це як для кого. Якщо головне щоб продукти були дешеві і горілка доступна, то тоді це звісно лишнє.
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
Скептик
27.06.2008 15:36:07
 
Вот вы мне объясните, свидомые, почему именно Бендера герой Украины?
Почему не Махно ?
не согласен согласен    Рейтинг: -2
 
Вован
27.06.2008 14:01:40
 
для Укр. Ти ще леніні і Брєжнєва процитуй, і Симоненка-вича долучи, вони також в цьоме розбираються.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
klow
27.06.2008 13:34:10
 
2 Михаил, уважаемый ну не путайте божий дар с яичницей, УПА с Галичиной и РАО
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Я
27.06.2008 13:12:24
 
Я хочу опять коммунизма и Советского Союза. Все было дешево и дуступно.
не согласен согласен    Рейтинг: -5
 
Укр
27.06.2008 12:51:45
 
?Український інтегральний націоналізм цілком очевидно містив елементи фашизму й тоталітаризму? (О. Субтельний. Україна: історія. —К., 1991. — Стр. 382).
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Вован.
27.06.2008 12:20:21
 
Фашисти і комуністи це брати по крові, правда фашисти знищили меньше людей (можливо через те що не хватило часу), на відміну від комуністів, у цих варварів був час. І ті хто підняв зброю проти цих варварів, заслуговують на повагу. Не потрібно нічого шукати в архівах, запитайте у тих людей яких "грабили и оббирали" в сусідніх селах, як вони ставляться до ОУН і все буде зрозуміло, бо вони там жили і боролися. Так ОУНівці вбивали комуністів, але комуністи нічим не відрізнялися від фашистів, лише тим що комуністи були ще і дикі, їхні жінки по вулицях ходили в нічних сорочка, бо думали, що то шовкові сукні. Варвари і дикуни.
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
123
27.06.2008 12:16:24
 
Я не писал потс о бандеровском быдле Это кто-то под моим ником. Какая-то совковая вонючка мною прикрывается и хамит
не согласен согласен    Рейтинг: -2
 
123
27.06.2008 12:06:13
 
ОЙ насмешили - НОРМАЛЬНЫЕ ЕВРОПЕЙСКИЕ ЛЮДИ гыгы, да вы быдло бандеровское, наследники нацистов и прихлебатели пиндосии которая запугала весь мир ядерным оружием
не согласен согласен    Рейтинг: -6
 
123 Минаилу.
27.06.2008 11:55:51
 
В материалах Нбрнбьергского трибунала есть одно воспоминание об ОУН. Там приводится рапорт кого-то из немецких начальников уже не помню кого. В рапотре речь идет о том, что ОУН создает боевые организации с тем, чтобы бороться на зезависимость Украины и предлагается арестовывать членов ОУН в ряле городов Украины. Все. Больше там об этом ни слова.
не согласен согласен    Рейтинг: 6
 
Харків'янин
27.06.2008 11:51:48
 
Перша світова війна забрала життя 9 мільйонів людей. Це разом з мирним населенням і у всіх воюючих арміях. У другій світовій війні загинуло стільки ж українців. І стільки ж українців загинуло від влаштованого комуністами голодомору-геноциду. І тепер якийсь Швондер буде нам розказувати, яку велику країну ми втратили!?
не согласен согласен    Рейтинг: 9
 
Минаил
27.06.2008 11:26:26
 
почитатели и последователи УПА,перед тем как привозносить УПАвцев в ранг народных героев почитайте материалы Нюрбергского процесса и поймете,что настоящее название УПА СС ГАЛИТЧИНА.Воттут возникает вопрос,как икогда СС воевало за незалежнисть Украины
не согласен согласен    Рейтинг: -6
 
Djui
27.06.2008 11:20:29
 
123
Сравнивать заслуги Сталина и Бандеры это как сравнивать небоскреб и песчанные замки, что лепят детишки в песочнице...впрочем для селюковского сознания этого достаточно...Гордитесь бандера это фигура вашего масштаба....
не согласен согласен    Рейтинг: -3
 
Djui
27.06.2008 11:18:32
 
123
Сталин за 17 лет из разваливающегося трупа российской империи создал мировую державу (сегодняшней пробандеровской Украине этого времени хватило чтобы сделать тоже самое с точностью до наоборот).
не согласен согласен    Рейтинг: -8
 
Вован
27.06.2008 11:15:21
 
Бандера заслуговує пошану хоча за те, що сам, добровільно боровся з фашистами і комуністами, поставивши свої життя, саме найдороще що є у людини. І зробив це свідомо, без автоматів НКВД -істі позаду. А взагалі як ви можете розмірковувати про українців, коли ви розмовляєте, думаєта і творите чужою мовою. Просто, ви повинні хоча б поважати людей, які знаючи що йдуть на смерть, боролися проти комуністі і їх приятелів фашистів. У вас просто втрачені основні признаки нації - народу, що відрізняє людей від псів, які гавкають однаково, правда тому і живуть у будках.
не согласен согласен    Рейтинг: 8
 
Djui
27.06.2008 11:11:52
 
Царь Горох
Семнадцать лет назад вы получили огромную, богатую, развитую страну и превратили ее в ацстойник...таким образом, история подтвердила, что Сталин быв прав и ваше место у тюремной параши...
не согласен согласен    Рейтинг: -5
 
Djui
27.06.2008 11:11:20
 
Царь Горох
Опять ты прав, горошина, только НКВД, Красная армия и Сталин с Берией может заставить работать бандеровскую кодлу, что сейчас у власти на Украине...Когда же до власти добираются такие бандерложные "цари" как ты, то, под заезженную до дыр пластинку о клятых москалях, начинается твое "гороховое царство" всеобщего дерибана...
не согласен согласен    Рейтинг: -2
 
123
27.06.2008 11:08:50
 
За бандерой числится не только мокруха, но многое другое, о котором вы никогда не узнаете, посокльуу просто не захотите знать. Так же точно, как вы не хотите знать о мокрухе, которая числиться за Сталиным и о его дружбе с немцами. Посокльку подходжите к истории избирательно как всякий советский человек. Разговаривать больше не о чем.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Djui
27.06.2008 10:53:34
 
123
Я не читаю "советских газет", я сужу по делам и по результату...за вашим бандерой числится лишь одна "мокруха" вот это и есть тот факт, который на все ваши "факты" кладет один большой и окончательный ФАК.
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
Djui
27.06.2008 10:46:17
 
123
Бандера обычный демагог-провокатор, аля Ющенко-майдан, кокнули бы юща в то время и сейчас вы бы так же сладко пели о том какого хероя потеряла Украина, котрый сделал бы из нее быстро-быстро вторую хвранцию своими некогда не крадущими руками. Наступание на грабли это генетическое заболевания свидомитства и медицина здесь бессильна.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Djui
27.06.2008 10:45:25
 
123
..вам по кайфу восхищаться этим неудачником из всех достижений которого можно отметить лишь тянущийся за ним длинный-длинный шлейф трупов?...ну так это дело вкуса "кому и кобыла невеста"(С).
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Djui
27.06.2008 10:44:15
 

123 написал/а
Я о том, что Банлера стермился использовать возможные обствоятельства от него не зависящие

Милейший, ваш распрекрасный бандера дважды ставил не на ту "лошадку", хотел использовать других, а оказалось, что пользуют его, а заодно и тех кого он соблазнил своей демагогией...
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Царь Горох
27.06.2008 10:21:28
 
Djui написал/а
123//отрицают право возгалвляемой им организации иметь собственные цели \\Огласите пожлста результаты бандеровской политики...скольки им построено школ, дорог, больниц, заводов? Что говорите? нет таких...а что же он по себе оставил? Ах, только трупы, трупы и еще раз трупы...хороша же была бы бандеровская Украина построенная на трупах.


Не, таки мозги ваши устроены не по-человечески! Если перечислять мосты, школы, больницы и дороги и т.п., которые построили "бЭндЭровцы" при совке, упрятанные в ГУЛАГ, ссылку и прочие совковые коммунистические производственные учреждения, то не хватит не только этих комментариев, но и всего Обоза. Это только вы, любезный, да подобные вас существа нерушимо уверены, что все строили НКВД, красная армия и Сталин с Берией. Ну, может, еще и "великий русский народ". А остальные этим "строителям" мешали, а особенно "бЭндЭровцы".
А что касается трупов, то вы бы посчитали те, что навалили наши русско-совковые братья хотя бы с 1939 по 1941 в той же Галичине, когда еще никакого вооруженного сопротивления УПА не был. А ведь наивные галичане в сентябре 1939г. встречали совдеповскую армию, как освободительную от польского гнета, радовались воссоединению с Большой Украиной. Только недолго радоваться довелось, быстро узнали и про НКВД, и ГУЛАГ, и колхэзную коллективизацию.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Царь Горох
27.06.2008 10:09:08
 
Djui написал/а
123Соответственно выступая под флагом незалежности против СССР, шухевич либо был полный идиот, либо работал на третью сторону (Германия, затем США) в обоих случаях, затеяв откровенно безнадежное дело он подставил как тех кто ему доверился, так и тех кого убивал...в обоих случая "мразь"...


Уважаемый, слова "живи по убеждениям и умри достойно" не про вас. Да и куда уж вам, совку-приспособленцу, даже не понимающего о своей аморальной подлости. Вы-то уж точно стоя не умрете, будете ползать на коленях, жрать дерьмо и лизать сапоги тому, кто сильнее.
О чем с вами, жителями планеты Совок, можно спорить и что-то вам доказывать, если мозги у вас устроены не так, как у нормальных европейских людей. Рабами вы были всю вашу моксельскую историю и рабами останетесь. Как говорил герой одного старого совкового фильма в исполнении Никоненко:"Такова анатомия вашего хребта".
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
123
27.06.2008 7:37:07
 
3. Кстати, ядерный армагедон это штамп пропагандистский из советских и ныне из российских газет. Вы не последоввали совету профессора Преображенского и читаете советские газеты. А зря...
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
123
27.06.2008 7:35:44
 
2. -имею в виду прогнозируемую аналитиками новую войну - а вы обвиняете его в том, что он ХОТЕЛ развязать новый армагедон. При чем вас абсолютно не смущает, что у Банлеры не было потенциала для развящывания войны, тем более ядерной.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
123
27.06.2008 7:33:01
 
1. Уважаемый! Вы как фетишист. Ему что ни покажи, то ли палец, то ли мужской член, то ли дырку от бублика - он все равно в этих предметах голую женщину уввидит. Вам какие факты ни приведи. какую логику не обрисуй - вы все равно разоблачать стремитесь. Я о том, что Банлера стермился использовать возможные обствоятельства от него не зависящие
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Харків'янин
27.06.2008 0:52:33
 
Не треба пересмикувати - без самовідданої боротьби бандерівців совдепія сама б не ''саморозпустилась'', а її неминуча загибель привела б до величезних жертв. Цікаво, як росіяни уявляють собі ідеального українця...
не согласен согласен    Рейтинг: 8
 
Djui
27.06.2008 0:38:45
 
123//отрицают право возгалвляемой им организации иметь собственные цели \\
Огласите пожлста результаты бандеровской политики...скольки им построено школ, дорог, больниц, заводов? Что говорите? нет таких...а что же он по себе оставил? Ах, только трупы, трупы и еще раз трупы...хороша же была бы бандеровская Украина построенная на трупах.
не согласен согласен    Рейтинг: -8
 
Djui
27.06.2008 0:27:21
 
123
Ну и как после этого относится к бандере? Только как к лузеру, недотепе и манъяку-убийце готовому развязать атомный армагедон чтоб под шумок ухватить кусок территории...Это вы называете геройством?
не согласен согласен    Рейтинг: -4
 
Djui
27.06.2008 0:26:25
 
123
В конечном результате СССР самораспустился и Украина тихо и мирно получила совершенно бескровно территорию и экономику, о которых бандера не мог даже мечтать...
не согласен согласен    Рейтинг: -3
 
Djui
27.06.2008 0:25:21
 
123
бандера расчитывал, что ЕСЛИ развяжет мировую бойню Гитлер, то он даст Украине государство, Гитлер развязал, но прогнал бандеру взашей. бандера расчитывал на третью мировую бойню, что ЕСЛИ победят США, то ему отвалят кусок Украины (почему ему а не Польше с Венгрией?) Но войны не случилось и бандере опять обломилось.Как много кровавых и бесполезных ЕСЛИ.
не согласен согласен    Рейтинг: -7
 
rage
27.06.2008 0:19:00
 
В духе свидомых даунов, "сильных" логикой и аргументацией, скажу следующее:
бандера МРАЗЬ!
не согласен согласен    Рейтинг: -7
 
123
26.06.2008 23:55:36
 
7 А те, кто ругаются в адрес Бандеры, фактически отрицают право возгалвляемой им организации иметь собственные цели и проводить собственную политику.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
123
26.06.2008 23:53:45
 
5. По существу, все претензии к УПА предъявляются потому, что она воевала не на стороне СССР. Нынешние идеологические наследники СССР установили, что та страна была носительницей истины и все, кто был не с ней – те были враги и преступники. Хотя на самом деле та страна мало чем отличалась от гитлеровской Германии.
не согласен согласен    Рейтинг: 7
 
123
26.06.2008 23:47:35
 
4 В результате этой войны СССР был бы сокрушен и на его обломках националисты предполагали создать независимое укринсоке государство. не получилось. Война не началась.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
123
26.06.2008 23:45:49
 
3 Ведь их руковдство тоже было тесно связано с Гитлером до начала войны. Почему Сталину можно? Почему Бандере нельзя? После войны предполагалось. что начентся третья мировая война. Таковы были предположения многих аналитиков. В этой войне против СССР воевали бы его бывшие союзники. Бандера предполагал принять участие в войне на стороне эвроепйских стран.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
123
26.06.2008 23:45:48
 
3 Ведь их руковдство тоже было тесно связано с Гитлером до начала войны. Почему Сталину можно? Почему Бандере нельзя? После войны предполагалось. что начентся третья мировая война. Таковы были предположения многих аналитиков. В этой войне против СССР воевали бы его бывшие союзники. Бандера предполагал принять участие в войне на стороне эвроепйских стран.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
123
26.06.2008 23:43:21
 
2 Предполагалось, что что объединив свои силы с более сильным собзником, им удасться создать независимое государство.Это не осуществилось. Союзником был Гитлер Если вы счмтаете, что этого одного щдостаточно. чтобы назвать УПА бандитами, то тогда объясните свое отношение к бойцам Красной Армии.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Djui
26.06.2008 23:41:01
 
Оранж написал/а
Жаль, что Бандера живет не в наше время !,

Еще как живет...вот лишь некоторые его реинкарнации: дудаев, басаев, хаттаб и все прямиком за бандеркой..."летит летит по небу клин усталый, летит в тумане на исходе дня, и в том строю есть промежуток малый, быть может это место для ТЕБЯ..."
не согласен согласен    Рейтинг: -5
 
123
26.06.2008 23:40:25
 
1. Во-первых я поставил вопросы, на которые Вы не ответили. Но Вы привели факты известные и свой комментарий к нему. . Этот комментарий далеко не безупречный. Если Вы считаете, что дело было безнадежным, если бы это было и так, то это не причина для того, чтобы называть Шухевича и его бойцов бандитами. Во-вторых, их дело в то время не выгляджело безнадежным.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 

Первые 50 комментариев
 Следующие 50 комментариев »
Комментировать  "Степан Бандера: бандит, коханець, бог"
Комментировать  "Степан Бандера: бандит, коханець, бог"
Обновлено: 06 июля 19:03
Жёлтые

Интернет магазин загрузка...
weblog.com.ua bigmir)net TOP 100

Rambler's Top100
При любом использовании материалов и новостей сайта гиперссылка на Обозреватель обязательна. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов и новостей не несет.
© 2009 Интернет-холдинг «ОБОЗ.ua». Все права защищены.