Найрозумніший той, в кого більша бомба!

Смотрите
Найрозумніший той, в кого більша бомба!
Найрозумніший той, в кого більша бомба! Найрозумніший той, в кого більша бомба! Найрозумніший той, в кого більша бомба!

«Російсько-грузинський конфлікт повернув нас до архаїчних часів - до тих часів, коли суперечки між державами вирішувалися у брутальний спосіб», - розповів під час прес-конференції на «Обозревателе» провідний експерт Інституту зовнішньої політики Дипломатичної академії при МЗС України Олександр Палій.

Експерт вважає, що ознакою «архаїчності» є етнічні чистки, що свого часу мали місце в Абхазії і Південній Осетії. «Ми знаємо, що в тій частині Абхазії, яка була підконтрольна грузинам, після останніх подій вже не існує грузинського населення. Так само в Південній Осетії вже не існує грузинського населення».

«Ми зіткнулися із сумною ситуацією, коли силу може зупинити не право, не закон, а лише інша сила», - зробив песимістичний висновок Олександр Палій. Однак, на думку експерта, «це витверезило наше населення і політиків, у тому числі, які зрозуміли, у якому небезпечному світі сьогодні живе Україна».

Саме в «архаїчності» Росії Олександр Палій і бачить причини згортання військових дій. За його словами, «в Росії поки що достатньо архаїчне розуміння політичної реальності. Найрозумніший, за російськими критеріями, той, в кого більша бомба. Поки що це США. І саме тому цей конфлікт було згорнуло. В іншому випадку в ці хвилини Тбілісі б перетворювався на подобу Грозного». І додав: «роль США у деескалації цього конфлікту - головна».

Російські літаки, які бомбили Грузію, мали українські двигуни

«Проти України на сьогодні ведеться військова пропаганда з боку Російської Федерації», - розповів експерт і навів приклади із звинуваченням у тому, що, нібито, Україна сприяла етнічним чисткам в Південній Осетії, що українські військові брали участь у збитті російських літаків, які воювали на території Грузії. Але «де конкретні докази?, - запитує Олександр Палій. - Російським Генштабом було лише зроблене припущення, що ці військові забезпечуються тією зброєю, яку продає Україна. Інших доказів не було. Це при тому, що Україна продає набагато більше зброї Росії, аніж Грузії».

За словами експерта, «російські літаки і вертольоти, які бомбили Грузію, мали українські двигуни та інші українські комплектуючі», але «у застосуванні зброї винен той, хто її застосовує, а не той, хто її продає», - зауважив експерт.

Росія спровокувала - Грузія «повелася». Чи «поведеться Україна?

На переконання Олександра Палія, російсько-грузинський конфлікт був «очевидно спровокований з боку Російської Федерації». «В той же час, - продовжує експерт, - не можна відкидати вину і грузинської сторони – вона піддалася на цю провокацію» і навів приклади: «Ми бачили будівництво російської залізниці, про яку говорили, що вона має гуманітарний характер, але насправді по ній перекидалися війська. Ми бачили збиття грузинських літаків над грузинською територією російськими літаками. Ми бачили вторгнення російських літаків у повітряний простір Південної Осетії. Тобто ми бачили, що йде тиск на територіальну цілісність Грузії і тиск на громадську думку для того, щоб підготувати її до якихось радикальних варіантів».

«На жаль, грузинське керівництво дало цей привід. Воно відреагувало саме таким чином, хоча, на моє переконання, необхідно було продовжувати переговори, оскільки переговори – це краще, ніж те, що відбулося».

Експерт попередив, що аналогічні провокації відбуваються й проти України, проти її територіальної цілісності. «Ми бачимо підігрівання ситуації у Криму, зокрема, відбуваються напади на символи України та акти вандалізму. Ми чітко повинні зрозуміти, до чого це все рухається. Організувати військові дії сьогодні достатньо просто. Така ситуація не здійснюється лише через те, що за кордоном думають, що для цього не настав час». Тому «ми можемо вимагати від правоохоронних органів держави, щоб вони належним чином відреагували на ці загрози».

Одним з приводів для можливих терористичних актів, на думку Олександра Палія, може бути й намагання Росії перешкодити вступу України до НАТО. Експерт не виключає, що саме цей аспект зіграв свою роль у розгортанні військових дій на території Грузії, і саме він може спровокувати «організацію безладів, терористичних актів на території України, які би показали нашим партнерам з боку НАТО, що Україна є нестабільною, підданою різноманітним впливам і не може гарантувати безпеку на своїй території», - зазначив експерт і додав, що «сценаріїв може бути безліч».

«Крапку у російсько-грузинському конфлікті ставити зарано, - попередив Олександр Палій. «Цілі Росії (повалення режиму Саакашвілі і взяття під контроль території Грузії) і цілі Грузії (відновлення її територіальної цілісності) не досягнуті остаточно. Ці цілі, зрозуміло, взаємовиключні. До їхньої підтримки залучені різні сили. Тому можливий новий вибух у Грузії, а можливий і в інших регіонах».

Указ Президента щодо ЧФ ліберальний і простий. Реакція Росії занадто бурхлива

Коментуючи напруження у стосунках між РФ та Україною стосовно Чорноморського Флоту, Олександр Палій назвав реакцію на тематичний Указ Президента України з боку Росії «дуже бурхливою». На його думку, підстав для такої реакції немає, адже «Указ достатньо ліберальний і достатньо простий» і не спричиняє жодних обмежень. «Україна вимагає звіту по факту – з якою метою виходять кораблі, куди і з яким озброєнням – за 72 години. Я думаю, що у випадку здійснення нападу на територію Росії ці кораблі можуть діяти значно швидше. Але у випадку наступальних дій, які мали місце в Грузії, вимоги України достатньо легітимні», - пояснив експерт.

Разом з тим, на думку Олександра Палія, «ця ситуація наявно продемонструвала Україні, що саме перебування іноземних військ на її території вже становить певну загрозу для України» і пояснив: «Чорноморський Флот РФ завжди можна використати для дестабілізації ситуації в Україні, можна організувати провокацію проти флоту і «спихнути» це на Україну. Таких речей ми також не можемо виключати».

У нас з Росією можуть бути нормальні відносини. Якщо…

Щодо так званої «точки неповернення» у відносинах з Росією Олександр Палій пояснив, що «це залежить не від української сторони, а, насамперед, від дій Росії. Якщо дії Росії по відношенню до України будуть такими самими, як по відношенню до Грузії, то «точку неповернення» ми пройдемо дуже швидко».

Водночас, «треба зрозуміти, що у нас з Росією можуть бути прекрасні відносини, якщо ми будемо виходити з рівноправ’я. Якщо ми пригадаємо, що 300 років територія, на якій виникла Московія, залежала від Києва, потім 300 років Київ залежав від Москви, і якщо ми поставимо крапку на цьому і зрозуміємо, що ми – два рівноправних партнери, у нас будуть ідеальні, прекрасні відносини».

Усі відповіді Олександра Палія читачам «Обозу» дивіться тут

Читайте також:

Россия и Грузия приблизили Украину к ПДЧ

Або Саакашвілі – гарний учень Путіна, або одно з двох

Грузия – мини-империя, управляемая маловменяемым президентом

Нам байдуже до тих грузинів, але москалів треба зупинити

Дивіться на ВідеоОБОЗі:

Лукашенко подумал, что следующей после Грузии будет Беларусь

15 августа 18:15
:   Средняя оценка: Голосов: 4
РаспечататьОтправить другу
Комментировать  "Найрозумніший той, в кого більша бомба!"
Комментировать  "Найрозумніший той, в кого більша бомба!"
Читать правила
Читать правила
Имя*  
Ваш комментарий* 
 
:-)
18.08.2008 10:57:42
 
Нестор написал/а
Не везет русским с президентами. Одни цари-императоры, которые не против пострелять.
у нас хоть и своеобразный през, но по крайней мере миролюбивый

Своеобразный - это не то слово.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Ян
18.08.2008 10:34:08
 
язва написал/а
с Россией мы уже никогда не станем друзьями

разве что когда поколение умрет
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
язва
18.08.2008 10:26:27
 
с Россией мы уже никогда не станем друзьями
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
Яна
18.08.2008 10:24:22
 
царь написал/а
после того, как я увидел одну из передач "К барьеру!", россия для меня умерла. И ее название буду писать с маленькой буквы

да, для меня тоже...
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
ес
18.08.2008 10:19:14
 
фвы написал/а
наш презик - одноразовый.... как и прежмет -по названию оченооо схожий

одноразовый, но удовольствие от его использования слишком затянулось...
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
чудо
18.08.2008 10:18:34
 
может хватит уже всяких профанов приглашать?
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
царь
18.08.2008 10:17:31
 
после того, как я увидел одну из передач "К барьеру!", россия для меня умерла. И ее название буду писать с маленькой буквы
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
я
18.08.2008 10:16:39
 
Нестор написал/а
Не везет русским с президентами. Одни цари-императоры, которые не против пострелять.
у нас хоть и своеобразный през, но по крайней мере миролюбивый

да, но он такой же придурок как и у русских. Одна разница - Путин-Медведев что-то делают хотя бы
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
Татьяна Гайжевская
18.08.2008 9:19:50
 
2 "Я"Честно говоря, не знаю, о каком "русле" вы говорите. Мы стараемся отображать разные точки зрения, в том числе и такие http://obozrevatel.com/news/2008/8/12/253275.htmПри этом мы уважаем Ваше право на собственное мнение. А рейтинг каждого комментария зависит от мнения наших читателей, точку зрения которых мы также уважаем :)
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Я
17.08.2008 0:32:18
 
Шановна пані Тетяно!
Я так и думал ,что не попал в ваше русло ,просто обидно за этого "эксперта" получать -2.
Хочу сказать ,что во Львове ,как ни страно этот политолог не проходит ,как авторитет ,
так ,что уж извините.
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
Вован Сидорович
16.08.2008 23:32:53
 
Дурне поїхало в турне. Це про даного "експерта".Дах у нього давно поїхав.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
666
16.08.2008 23:05:27
 
Почему-то шибздыки всегда агресивны! А тут целых два на одну страну!Хотя страна у них большая значит им положено 2 президента! Если на праздник хорошо тяпнут то пойдут бомбить всех а если к ним присоединится Китайский през -их будет 3 ! Боже -хана шарику наступит!
не согласен согласен    Рейтинг: 6
 
mihali
16.08.2008 21:15:57
 
i lutse toze
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
ury
16.08.2008 19:08:36
 
"роль США у деескалації цього конфлікту - головна?." О...! Факт только наоборот!!!
не согласен согласен    Рейтинг: -6
 
фвы
16.08.2008 9:47:48
 
наш презик - одноразовый.... как и прежмет -по названию оченооо схожий
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
ЫЧП
16.08.2008 9:43:31
 
Я написал/а
Когда вижу или слышу этого с позволения эксперта(кстати это кто ему и на основании чего присвоил такую,в данном случае кличку,иначе не могу сказать).
Как он "ми знаємо" про этнические чистки грузин,а про осетин "где доказательства",
а где все его доказательства кроме умной гримассы на лице.

Для того, чтобы увидеть доказательства, надо смотреть не только филиал ФСБ - российские каналы и изучить арифметику, хотя бы на уровне 5-го класса. Возьмите результаты переписи населения времен СССР, и Вы увидите, что нв этих территориях грузины сотавляли 40-45%. Сейчас их там нет вообще. Кстати, вчера лилипутинский президент ЮО Какойто прямо заявил, что не допустит возвращения населения грузинской национальности, которое эвакуировалось во время боевых действий. Это как раз и называется геноцидом и фашизмом.
не согласен согласен    Рейтинг: 8
 
Міклош
16.08.2008 9:26:09
 
Не знаю який в кого президент , а наш це вже точно, слабий на голову. Це щоб, вчора, залізти в клітку з тиграми і там піаритись ? Чи це він так для Росії ? Дивіться , мовляв, я навіть тигрів не боюся, що мені там якийсь Медвепутін !!! Я ще той козак ! Ого-го ! З таким президентом ми не тільки Крим втратим , а й незалежність в цілому. Чи можливо я не правий !?
не согласен согласен    Рейтинг: 12
 
Йопс
16.08.2008 7:09:25
 
Да... Наш през очень миролюбивый! Даже подогнал Грузии вооружения на 100 миллионов баков на шару
не согласен согласен    Рейтинг: -7
 
Я
15.08.2008 23:24:14
 
Когда вижу или слышу этого с позволения эксперта(кстати это кто ему и на основании чего присвоил такую,в данном случае кличку,иначе не могу сказать).
Как он "ми знаємо" про этнические чистки грузин,а про осетин "где доказательства",
а где все его доказательства кроме умной гримассы на лице.
Он все знает, но ТЕОРЕТИЧЕСКИ.
Неужели не надоели эти умники ,которые каждый день меняют мнения
под хозяина.
Внимательно почитайте вроде много сказал,а вообще ничего.
Сегодня модно ненавидеть Россию,он в первых рядах.
Завтра ,я уверен, конфликт проанализируют, и этот "эксперт"
первый будет ругать Саакашвили и Ющенко.
не согласен согласен    Рейтинг: -6
 
Нестор
15.08.2008 21:41:52
 
Не везет русским с президентами. Одни цари-императоры, которые не против пострелять.
у нас хоть и своеобразный през, но по крайней мере миролюбивый
не согласен согласен    Рейтинг: 6
 
Михаил А.
15.08.2008 21:35:58
 
Сценариев, конечно, может быть много, но вряд ли в ближайшее время Россия станет воспринимать нас (и не только нас) как равных. Архаичность, господа
не согласен согласен    Рейтинг: 12
 
Комментировать  "Найрозумніший той, в кого більша бомба!"
Комментировать  "Найрозумніший той, в кого більша бомба!"
Обновлено: 06 июля 08:59
Жёлтые

Интернет магазин загрузка...
weblog.com.ua bigmir)net TOP 100

Rambler's Top100
При любом использовании материалов и новостей сайта гиперссылка на Обозреватель обязательна. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов и новостей не несет.
© 2009 Интернет-холдинг «ОБОЗ.ua». Все права защищены.